24 Şubat 2015

sword art online s02e22:

Tabiji no Hate

--- spoiler ---

.kendilerini o kadar dağıttılar ki çevirmenler bile bıraktı gitti diyebilirim. son bölümlerini çevirmiş yine başka biri. benim yeni aklıma geldi bakayım dedim. en son neler oldu çok hatırlamıyorum.

.lakin yuuki bir şeyler saklıyordu da asuna merak ediyordu falan filan oluyordu. meğer bu uyuyan şovalyeler dedikleri tiplerin hepsi yatalak hastaymış da bu sistemle hayatta kalıyorlarmış, takılıyorlarmış öyle.

.hadi listeye girmek için olay yaratıyorlar veletlerin yaptığı işe bak falan derken utandırdılar. dünyada kalan son şeylerinin bu olmasını istemeleri yine biraz salakça ama ablasının anısı falan varmış.

.hastalığı da aids imiş, annesinden bulaşmış. kan nakli sırasında olmuş, tam türkiyede olan olaylara benziyor. japonlar da çok aşamıyor demek bu doğululuğu.

.neyse asuna araştırdı, buldu gitti yuukiye, doktor anlattı durumu. asuna ağlarken de dur ağlama falan dedi. içerde makinaya bağlı iken dışarıyı görüyormuş. derken oyunda buluştular, gözyaşları falan derken. ben tamam oldum dedi yuuki ama okula gitmek istiyorum falan dedi. asuna da kirito'nun son uğraştığı alet ile çözümü buldu ve sonraki kısımlar gerçek hayata dönmüş olacak herhalde.

.adamlar oyunları falan bitirip sıkılıp gerçek hayata dönüyorlar. normalde kimse gerçek hayata dönmek istemez herhalde ya neyse he he diyelim.

--- spoiler ---