12 Şubat 2015

supernatural s10e13:

Halt & Catch Fire

--- spoiler ---

.yine bir başka hayalet avcılığı hikayesi ile geldiler abilerimiz, sezonda olmazsa olmaz 5yüz tane aynından hikaye vardır. ha bu sefer son dönem modası sosyal ağlara giydirmeler, teknolojiye giydirmeler ile geldiler.

.sanki kendileri kullanmıyor? kendi twitter sayfaları yok, instangramları yok falan böyle mesaj falan katıyorlar deli ediyorlar beni. önce kendin bir yapma bakalım sonra lafını edersin.

.neymiş efendim gençler ellerinde telefonlarla araba kullanırken masum bir adama çarpmışlar sonra gidip arabadan çıkarmak yerine kek gibi beklemişler, üstüne elektrik kablosu düşmüş adam ölmüş.

.kendini wifi sinyali olarak dağıtan bir intikamcı ruh olmuş. önce karısı ile chatleşmiş ki bu da film göndermesi gibi, daha sonra kafayı yemiş ruh olarak intikama koyulmuş. bölümün başında navigasyon sistemi ile adam öldürmece komikti güzeldi de sonra çok baydılar.

.hele hele sinyal yettiği yere direk kendini madde olarak ışınlayabiliyorsa niye aletlerle oynamış diye de sormak istedim. en son olayda madde olarak yanık suratlı görünüp karısının onu bırakması ile yok oldu.

.şimdi benzer bir hayalet yok etmece yapmışlardı, birine bağlanıyor onunla tekrar tekrar geliyor, bunu bile tekrar etmiş oldular. başlangıçta elli tane şey gösteriyorlar böyle konu ile geliyorlar üzüyorlar. hele hele bobby ile hiç ilgisi yoktu olayın. sadece kötücül ruha dönme meselesinden cılız bir gönderme yapmışlar o kadar.

.bunlar haricinde kabil mührü meselesi de şaka gibi devam ediyor. neymiş cass araştırıyormuş kabili bulmaya çok yakınmış bıdı bıdı, bölüm sonunda da yalan umutlarla uyanamam güne ben bıraktım bu işleri, hayalet avlamak benim huzurum dedi çıktı işin içinden.

ulan yeni mi fark ettiniz? sanki nedir yani? yeni bir olay gibi dönüp bunu söyletiyorlar ya sinir ediyorlar. bu sezon dean kafayı yemezse sıçarlar iyice. cass nerde crowley nerde? crowley anası bunca zaman ne yapıyor? niye böyle yapıyorlar anlamıyorum ben, on sezondur söyleniyorum ama hala da böyle işte.

--- spoiler ---