4 Şubat 2015

cesar 911 s00e04:

Singapore's Canine Prisoner

--- spoiler ---

.hafiften kötü bölüm oldu. en azından bu serinin diğer bölümlerine göre öyle çok da iyi bir konuyla gelmediler. iki tane salak tip bir köpeği saldırgan diye bir yıldır evde tutuyormuş. sonra veletleri büyüyecek ona da saldıracak diye cesardan yardım istemişler, bu ne lan?

.hayvan her şeye gider yapıyor saldırıyor iyi güzel de çocuk bebekken falan sorun olmamış da emekleyince mi sorun olacakmış? ya da diyelim köpekte sorun var nasıl güvenip bırakacaklar?

.haliyle köpekte bir problem yok, mal olan sahipleri imiş. cesar ilk karşılaşmadan itibaren müdahale etti iyi güzel derken köpek parkında bir kanişi ısırmasını izledi resmen. çok önemli bir ısırık değil diyor ama hayvan direkt köpek dişleri ile daldı daha ne yapsın? zaten kanişin canı ne kadar?

.neyse iyi oldu müdahale etme şansı oldu falan filan derken ağızlıkla çabaladılar uğraştılar falan derken sonunu kaçırdım hehe, mutlu sonla bitmiştir herhalde. bebek arabası ile eğitim falan fena fikir değil belki ama yine de kadının köpeğe güvensizliği ortadaydı. sırf şov olsun diye yapmışlar, öbür gün de köpeği yollamışlar gibi geldi bana.

.aradaki gösterilerde de pek bir şey olmadı. heyecanlı köpeğe boynun üst kısmından tasma takılması gerektiğinden bahsetti. bir tane daha bir şey vardı ya onu unuttum. kusura bakmasınlar artık, hemen yazamayınca yaşlılık işte hehe.

.bölüm isimleri, numaraları karıştığı için sonradan düzeltmeye çalıştım. bu bölüm cesar 911 special sezonunun içinde geçiyormuş. videosunu bulamadığımdan doğrulayamadım ama o kadar da mühim değil. özel bölümleri sıfırıncı sezon olarak tekrar numaralandırdım. mal oğlu mallar, sitesi ve tvdb'de de farklı zaten hala.

--- spoiler ---