14 Şubat 2015

arrow s03e13:

Canaries

--- spoiler ---

.bu sezon iyi saçmalayacaklar anlaşıldı. şimdi geçmiş hikayesini de starling city'e kadar getirdiler. e tek hikayeye mi düşeceğiz yani ne olacak? yine bir sürü saçma sapan bir şeyler bulacaklar. argus ile bir hayli cebelleşmiş, bu kadar olay yerine adada eğitim olaylarında kalsalar, slade'li zamanları çok tatlıydı. o nere şimdi nere. laurel'den kahraman yapıyorlar. safinaz gibi, olur mu o iş anasını satayım ya.

.herkes bir kahraman zaten de ne bileyim yetmiyor bir tek thea bilmiyordu oliver'ın gizli kimliğini o da öğrendi falan çok saçma oldu. babası ile danışıklı dövüş mü yapıyorlar? oliver neden şüphe etmiyor, daha önce gizli videodan gördüydü. bundan ne çıkaracaklar? thea sara'yı gerçekten öldürmüş olabilir mi ki? 

.el rasul mudur nedir? onun sarışın adamı ile kafa dağıtmaya gidiyor thea hanım iş bittikten sonra şarapla zehirleneceğini fark edip dövüşüyor. o kadar eğitim de boşaymış, iki dakikada boğazı kesilecekken roy yetiyor kurtarıyor. babası geliyor okla tehdit ediyor ve eleman kendini öldürüyor. saçma değil mi şimdi bu?

.hem thea'ya sırrı açıklayıp hem niye kovuyorsun mesela? oradan itibaren saçma gelişiyor olaylar. zaten konu bulamıyorlar vertigo meselesini tekrar gündeme getiriyorlar. laurel iki defa vertigolanıyor. sara ile dövüş falan derken çok şaşırdıydık hakkaten. biraz daha oynatalım hesabı bu numaraları yapmışlar olmamış yani.

.geçmiş hikayesini bitirdiler, eğitim meselesini yapsalar falan dediydim de bölümün sonundaki gibi bir saçmalık şeklinde değildi yahu... en iyi eğitim için adaya geri dönmeleri gerekiyormuş. thea ile birlikte malcom ikisini eğitecek, o adada... olaya gel. neyse hızlandırıp izliyorum artık komple bu seriyi. 

--- spoiler ---