14 Şubat 2015

game of thrones s05e00:

A Day in the Life

--- spoiler ---

.beşinci sezon öncesi tanıtım bölümü yayınlamışlar, indirdim izledim. daha önceki sezonlar için de gördüydüm ama ilk defa izleyebildim. pek de bir numarası yokmuş. hani sezon tanıtımı için ayrı bir sıfırıncı bölüm giriyorlar mı bilmiyorum ama bunda sadece yapımcıların lagalugaları vardı.

.reklamlarını iyi yapamamışlar, en azından walking dead ile karşılaştırır isem onun benzer bölümü daha iyiceydi. sadece farklı ülkelerde farklı setlerde çekim yapmanın reklamı mı olur? tamam saraylar, arenalar falan ayarlaması kolay değildir ama asıl olay daha başka değil midir?

.86bin figuran başvrumuş sadece ispanya çekimleri için, adamlar nasıl manyaksa artık. arena görüntüsü de eski boğa dövüşü arenasından çevirdikleri bir yermiş. aksiyonu ne kadar artıracaklar bilmiyorum ama ne kışın gelişi, ne akyürüyenler, hiç bir şey görülmedi. kuzey tarafından hiç bahsetmediler. belki bu sadece güney içindi bilemedim.

.en azından bir açılış müziğini falan duyaydık iyidi, öyle düz başladı, düz bitti. çok da gerekli değilmiş bu sıfırıncı bölüm.

--- spoiler ---