27 Ocak 2015

grimm s04e10:

Tribunal

--- spoiler ---

.eh işte sonucu belliydi, uzattıkça uzattılar. monroe'nun başına bir şey gelme ihtimali olsa yine tamam diyeceğim de biraz saçma oldu. üstelik iki adam öldürdüler, yediler hatta ama pek de bir dram yaratmadılar. rosalee hele geyik gibi bir şey değil miydi? nasıl dişleri ile adam yiyor? ne ara etobur oldu diye sormak istedim.

.nick, yüzbaşı, hank ve wu kendi çapında bölüm sonuna kadar güya adam sorguladılar. kardeşini sorguladılar falan filan. sonra ekip toplandı gitti, poz verdiler falan derken juliette ne ara bu kadar aksiyonun içine girdi diye düşüdündüm. bir ara silah talimi falan yapıyordu ama böyle de olaylara dalması garip geldi bana. üstelik tam başına bir şey gelecek iken yeni gücünü kullandı. sırf böyle bir şey olsun diye yapmışlar sanki.

.neyse olaylar bitti gitti derken juliette niye gitti yüzbaşıya olayı anlattı onu da anlamadım. direkt nicke gitmesi gerekmiyor muydu? bu adamın buna zaafı yok muydu? üstelik hexenbist midir nedir o türe de zaafı var ki çocuğu da koyuverdiydi adalind'e...

.adalind cephesine hiç geçilmedi. çocuk meselesinden önce evlendiler meselesini halledelim demişler herhalde de yargılama kısımları komikti, savunmayı romantik yapalım demişler o da olmamış. şaka gibiydi komple aslında. üstüne bizim çok konuşan kunduz da gelince güldüm yeminle.

.woge meselesi de komikti, wu'ya açıklayacaklar falan. bizim kunduz geldi yine bir sürü konuştu woge yapamadı falan filan derken yaptı wu şaşırdı sonra pek bir beğendi. yetmedi üstüne karavana attı kendini. şimdi wu olaylar yüzünden dengesiz bir tip olduydu, birden meseleleri bu kadar özümseyip güçlü bir tipe dönüştürmeleri de fazla geldi bana.

.kalan bölümler bebek ve juliette'nin wesenliği meselesi olacak herhalde. sonradan wesen olanlar daha güçlü oluyormuş falan dediler sanki. olaylar arasında rosalee ile muhabbetlerinden ben bunu anladım. bakalım ne çıkartacaklar başımıza.

--- spoiler ---