23 Kasım 2014

grimm s04e05:

Cry Luison

--- spoiler ---

.şu genel hikayeyi devam ettirmediklerine biraz bozuldum. pek de mühim yerinde kestiler. şimdi juliette'den adalind şekline girip nick ile sevişmesini istediler. yok artık dedik ailecek. garip bir istekte olacakları belliydi de bu bir hayli acayip oldu. bölüm başında teklif, bölüm sonunda kabul ve sevişme diğer bölüme kaldı hehe.

.o yüzden buruk ayrıldık, hani sevişme sahnesi falan gösterdiklerinden değil de grimm olacak nick onu bekliyoruz dört gözle. trubel olay çıkmadan engellemeye falan çalıştı ama diğer tarafta eski grimm abimizi ve oğlunu hatırladılar. başı beladan kurtulmuyormuş. tüm olaylar grimm değilken bile sorun çıkacağı, grimm ol da kurtul abi der gibiydi.

.zaten nick seviyormuş grimm olmayı, kaçalım kardeş diye anlatıyordu monroe'a ama öyle yapmayacağı diziden belli. nereye gidiyorsun? daha dizi "çekeceğidik".

.bu meseleler içinde bir de dedektif beyler olarak pek saçma bir davayı çözdüler. neymiş efendim dördüzlermiş de bir tane zengin karıyı delirtmeye çalışıyorlarmış. maske olayını pek anlamadım, o kısımlara pek dikkatimi de veremedim. pek çakma bir yan konuydu. tamamen bölüm dolsun diye yapılmış bu sefer. akıcılığı ya da enteresanlığı pek yoktu. dördüz olunca komik buldu abiler de ne bileyim şaka gibiydi işte.

.adalind'ın zindan maceraları bir garipti. önceki bölümde taşı çeviriyorlar zindanda kapılar açılıyor diye hayıflandıydım. meğer hepsi oyunmuş, manyak gibi çabalatıp, acayip acayip olaylardan geçirip sonra çocuğunu kucağına aldırıyorlar ama domuz çıkartıyorlar imiş. değişik bir işkence metodu hakkaten. tekrar nickle niye bağlantı kurmadı onu hiç anlamadım. bakalım nasıl kurtulacak hanım kızımız.

.wu meselesinde ne kadar sürüncemede bırakacaklar bakalım. söylemeleri gerekiyor artık ama herkesin bilmesi de işin tadını kaçırır gibi geliyor insana. en azından esas karakterlerden bilmeyen bir tek o var herhalde. bilemedim nasıl bir çözüm bulacaklar bakalım.

.trubel gideyim edeyim dedi de bir yere gitmesin. nick de tez zamanda grimm olsun ve işler aynı şekilde ilerlesin. acilen diyorum, acil. yüzbaşının anasını da çıkarmasalar iyi olacak aslında da pek kalıcı değil gibi.

--- spoiler ---