23 Ağustos 2014

extant s01e07:

More in Heaven and Earth

--- spoiler ---

.neden iki bölüm birden yayınladılar onu bilmiyorum ama umarım doğru yerden yazıyorumdur. 43. dakika civarı ethan'ın gözlerini açtığı yerde kestim. hem bir sürü olay oldu hem kesik kesik izliyorum belki olayları kaçırırım diye yazayım dedim. öncelikle gidişatta aksamalar var. söyledikleri şeylerin tersini yapıyorlar. biraz saçmalayacaklar gibi.

.molly'nin durumu sallantıda idi, bunu izilyorlardı falan. bir yanlışında alırız içeri diyorlardı. molly'de gizliden hareket edecekti. ha böyle olsa daha iyi değildi ama ne oldu da iki dakikada her şeyi çözdü ve sparks'ın üstüne gitmeye karar verdi. hadi gitti diyelim ulan sen o kadar yönetici adamsız. olayla yüzleştirdikten sonra tutup gizli yerine gider misin? neden molly'i içeri almadılar? neden izin verdiler? hemen gizli yere koşması da nedir? pek olmadı yani buralar.

.ardından güvenlik sorumlusu elemanın babasından girdiler, sorunluymuş da tanrı ile konuşuyormuş da şu bu. adam uzaylı olayını zaten baştan beri biliyordu. başka dünyalar ve cennetler meselesinde zaten konuya vakıf, önceki astranottan ne bilgisi almaya çalışıyor onu hiç anlamadım? neden molly tarafına geçti onu da anlamadım.

.üstüne yapay zeka savaşı bildiğin terminatör konusu getirdiler. bizim programcı kız ile takılan asker eleman bu savaşı başlatacak. ethan da ilk hedefleri olacak. hani bu konu da ilgi çekici ama iyice harman oldu. ne yapmaya çalışıyorlar böyle?

.bu ikili bölümden itibaren karakterler ve senaryo bir acayip oldu. ne gerek vardı böyle bir şeye anlamadım ama hayırlısı bakalım.

--- spoiler ---