6 Mayıs 2014

supernatural s09e03:

I'm No Angel

--- spoiler ---

.iyi güzel hoş da, pek saçma bir bölüm oldu. sırf castiel muhabbetleri güzeldi diye öldürmüyorum bölümü. yoksa gidişatı pek saçmaydı. öncelikle castiel niye bunlara ulaşmıyordu onu unuttum. herhalde kendi başının çaresine bakma niyetiyle falan hareket ediyordu ya pek de başaramıyordu bunu, kiliselerden evsizlere oradan da yavru köpek misali güzel bir kızın evine geldi.

.kendisi de melekmiş ama seks yapabildi, nasıl yani dedim? castiel hadi yaptı iyi güzel, ne zamandır bekliyorduk bunu. muhabbeti de olmuştu ama kız nasıl yaptı? ne ara insan gibi davranabildi? castiel bile öğrenemedi hala, bunları pek anlamadım.

.yemek içme ve açlık vurguları fena değildi. yemek yerine meleklerden korunma büyüsü için para ayırması da güzeldi. ordan oraya kaçış ve arada insani meselelerde muhabbetleri de sevdim. yani dediğim gibi bunlar iyi güzel de hehe tekrar öldüreceğim kısma geleyim.

.ezekiel niye bulmaya çalışıyor madem onunla birlikteyken güvende değiller ise? bu trip de ney? hadi ölümden döndürdü iyi güzel ama bıraksaydı madem, başka yerde güvende olabilecek mi sanki? diyelim başka yerde güvende olmayacak ve bulundu bundan bilgi aldıklarında yine kendisi de tehlikeye girmeyecek mi? ölü olarak bırakması en mantıklı olandı. eğer ki hisleri yoksa böyle bir karara varmalıydı.

.sezonun sevgili kötüsü hafif mr. smith tadında bir abimiz. melekleri yeniden organize etmiş, dini yayın yapan bir adamı kullanıyor. meleklere evet deyin şeklinde sloganı var yeni bedenler arıyorlar. beden taşır taşımaz demeden atlıyorlar içine ve insanlar ölüyor parçalanıyor. öyle çılgın bir eleman. gücü nedir? derdi nedir? pek belli değil bunlar. castiel'in peşinde bu kadar melek olması da manalı gelmiyor ya bir yere bağlarlar herhalde.

.dua sahnesinde inançlı bir teyzenin ağzından söyledikleri sözler de ne kadar olanı yansıtsa da katılmak mümkün değil. sana gerçeği söylesem bile senin inancın sana benim ki bana diyor teyze. işler böyle işler diyor. haklı elbette ama işte olay bundan ibaret ise zaten bindiğin dalı kesmiş olmuyor musun diye sormak isterdim.

--- spoiler ---