14 Mayıs 2014

once upon a time s03e22:

There's No Place Like Home

--- spoiler ---

.evet finali beğenmedim, tüm sezon olan olayları da berbat ederek bitirdiler. herkes kendi rolünde takılsın gibi oldu bu tamam ona diyecek sözüm yok ama bir kere geçmişe gitmeleri zaten çok saçma idi. bu olayın zelana'sız bir manası yoktu. ayağım takıldı portala düştüm gibi yaptılar. oradan itibaren olmadı zaten.

.zelana ölmüş hakketen ve rumple'ın yanına kar kaldı bu iş, belle ile evlendi. bir sorun çıkmadı. böyle de olacağını düşünmemiştim. bir de öpücüğün büyüsünü alması durumu vardı sanki bir zamanlar onu da çoktan unutmuşlar gibi.

.aile ve ev vurgusu yüzünden geçmişe yolculuk ve hoyratça geçmişi değiştirmek tekrar anasının babasının tanışmasını sağlamak falan derken zindandaki bir kadını kurtarmak ile olayı devam ettirdiler. neymiş efendim o da robin hood'un karısı imiş. tam da regina gerçek aşkı buldu derken işler tekrar boka sardı.

.kadının mutluluğuna engel bu karılar resmen, regina'nın tarafındayım artık çok net. ne pamukla olur, ne emma ile başlayacağım iyiliklerine de güzelliklerine de...

.bunlar yetmez gibi, rumple'ın tehlikeli mekanından sonraki sezona buz kraliçesi midir nedir bir tane karakter geldi. geçmişten geleceğe bir düşman getirdiler. neal'i kurtarma muhabbeti de olabilirdi ama kahraman olarak ölmesine izin ver dedi ve rumple'da tüm karakterine aykırı bir şekilde unutma iksirini içti.

.olmayacak işler oldu, sezonun gidişatı güzeldi ama finali  beğenmedim. tamam kötü kalmadıydı da regina'yı bu hale getirmeleri tekrardan sinir bozucu oldu benim için. bu kadar sinir edebilmeleri de başarı tabi hehe.

--- spoiler ---