20 Mayıs 2014

game of thrones s04e07:

Mockingbird

--- spoiler ---

.durgun bir bölüm idi, sezon sonuna yine vahşi abiler gelemeyecek herhalde. nasıl bir yolsa artık bunca zamandır bir türlü güneye ilemediler. craster kalesinde olaylar falan olacak herhalde. tünel kapatılmasıdır, devlerdir şudur budur derken ortalık yerle yeksan olmalı. her yerde o komutan gibi adamlar var. sonra vah tüh edecekler. jon'da kurdu ile oradan uzaklaşacak.

.tyrion olaylarındaki sohbetler pek dokunaklı idi. özellikle oberyn'in anlattıkları pek iyi idi. şimdi bu eleman ile dağ'ın dövüşünü izleyebileceğiz. en azından ilginç olacak. dağ diye diye dağ gibi eleman getirmişler. daha önce de abisini gördüydük bu tazının bu tip değildi. devamlı değiştiriyorlar olaya uygun halde herhalde. şekil değiştiren midir nedir hehe. adam antreman için bağırsak dökerken cersei geldi, kamera  da alttan çekim ile dağı bize gösterdi.

.ejderhaların anası hovardalık peşinde idi. kıyafetlerini çıkar dedi çapkın elemana, ondan sonra bakışlar falan komikti. bir kaç yerinde (tyrion ile eskiden onun için dövüşmüş elemanın dialogları mesela) daha güldüm bu bölümün nedense... ardından bizim eski hain ile fikir jimlastiği falan yaptılar da yeni metod olarak soyluları adam olmaya yoksa ölüme davet edecekler anladığım kadarıyla.

.tazı ve arya meselelerinde de pek bir gelişme olmadı. sanki yollar bu kadar uzun hala varamadılar vadiye, ha varsalar şu an teyzeleri de hakkın rahmetine kavuştu ya sansa artık yüklüce para verir, neyse arya'nın hikayesi orada kesilecek de tazı ile yolları ayıracaklar diye düşünmüyorum nedense. bakalım ne olacak.

.bölümün bombasını sona sakladılar yine, manyak teyze karakterini bealish ay deliği midir nedir? oradan attı. sansa'yı de öptü. ilkin sen benim kızım olurdun başka bir dünyada dedi sonra da onu öptü. adamlar zorluyor işte durumu. sansa'nın durumdan memnun olmadığını düşündüm ama sonuçta vadi onlara kalacak ise bunu kabul edecektir zamanla. salak oğlanı ne yapacaklar peki? yastıkla boğdursunlar madem. tokat sahnesi de iyidi. joffrey tokadından sonra ikinci olabilir. evlat olsa sevilmez cinsten bir velet zaten.

.stannis cephesinde cadı karı ve kendi karısının banyo muhabbetini izledik, kızlarının başına bir şey gelecek. yüzü lekeli sevimli kızımızı kurban edecekler diyorum ben. ateşe bakınca öyle bir şey gördüler ya anası ve babası buna nasıl müsaade edecek bunu anlamak zor. banyo ve sonrası sahnelerde de bol bol popo ve meme açıları mevcuttu tabi. kadın güzel de çok itici, böyle kötülük görmedim ben hehe.

.sarışın dev hatunumuzun işleri de yavaştan ilerliyor, ağır ağır yürüyorlar falan. ikili yol ayrımında çılgın teyzeye gidecekler mi gitmeyecekler mi? onu hala anlamadım ben. şişkodan aldılar haberi ama gerisini bilemedim. hem zaten kızları kış tepesine götürseler ne olur hakketen?

--- spoiler ---