17 Mayıs 2014

arrow s02e23:

Unthinkable 

--- spoiler ---

.dizide benim kafama uymayan kesimler var, harikalar yapsalar da olmuyor bir türlü. felicity'e ilanı aşk meselesi beklenen bir şey ile şaşırtmaca gibi idi, hoş idi güzel idi de işte genel çerçevede çok da anlamlı gelmiyor insana.

.adamların nihai meselesi adam öldürmek ya da öldürmemek idi. ilk sezon pek de umrunda değildi, arkadaşının anısını onurlandırmak için başka biri olma hikayesine çevirdiler. gerektiğinde insan öldürmek (sevgili terminatör hatununu öldürdüler yazık) eh yani süperman değilsen gerekli bir şey. arrow meselesinde bu olay fazla kötü şekilde tekrar ediyormuş gibi geliyor bana.

.şimdi baş düşmanı, anasına kıymış tipin güçlerini alıp öldürmedi. adada vakti zamanında argus ile de tanıştığını öğrendiğimiz şekilde bir hapishanede bırakmış oldular. sanki tekrar kaçamaz, sanki tekrar kullanmak isteseler getirmeyecekler piyasaya. o vakit ağır sözler söyleyeceğim çünkü kaç kez bunu yaptılar.

.üstelik gözüne ne oldu meselesinde de gördük olayı. gemide tam oliver'ı öldüreceği sırada torpido denk gelmiş, tam da slade tarafına gelmiş, sonra dövüş mövüş, gemi batışı matışı derken slade demirler altında kalmış. arrow da, bir ok ile gözüne saplamış. ulan nasıl kurtuldu oradan, beynine sıktıklarında mirakuru da kurtaramıyordu. gözüne saplayınca beynine nasıl gitmedi? insanın aklı hayali almıyor. hani açıkladılar iyi güzel de imkansız işte.

.neyse imkansızı açıklamaya tenezzül etmediler zaten bir yandan şehir yıkılıyor idi, uçaklar bombalayacak idi. sevgili diggle ve eski eşi (bir de hamilelik şıkıştırdılar buraya) argus merkezine gitti, engelleyemediler ama oliver işleri halledince uçaklar da geri çağrılmış oldu.

.patlama sahnelerini çok beğenmedim. sonradan eklenmiş gibiydi, thea meselesini beğenmedim. roy güvenidir, bulduğu eşyalardır, bıraktığı nottur, hem belli hem zorlama idi. roy ve maske meselesini de beğenmedim. neden kırmızı giyiyor bu, robin falan mı nedir? sarah meselesini de hiç beğenmedim. o kadar kaçmak için canı çıktı şimdi yine sevgili spartacus'un karısına (hehe nasıl tanımlamaysa artık) vardı.

.neyse beğenmediklerim çoğunlukta olsa da felicity meselesi ve felicity yüzü suyu hürmetine öldürmüyorum finali. zaten en iyi karakterimiz kendisidir. gerisi resmen yalan dolan.

.polis abimiz meselesi de gereksiz oldu bak, onu unuttum. adam iç kanama geçirmiş o kadar dolanmış ayakta sonra pat diye yıkıldı. bir sezona kesin ölür o hehe. bir de adam öldürme meselesinde gün adam öldürme meselesi açıklaması yaptı ya, diyecek sözüm yok. polis işte.

--- spoiler ---