9 Nisan 2014

the tomorrow people s01e12:

Sitting Ducks

--- spoiler ---

.yine saçma bölümlerinden bir adet geldi, yok efendim bunlar takım çalışması yaparken kız bunun en iyi arkadaşını ispiyonlar da yok efendim öldürülmesi gerekir de falan filan meselesi vardı. bir yandan ailesi diğer yandan en iyi arkadaşı derken, john yardım etti...

.hadi tamam desek buraya kadar, john vuruldu ve şarkı söylüyor. gücünü toplayınca iyi gelecekmiş. diğerleri buraya gelmesinmiş. ulan zaten öyle kurtardı sonunda, öleyazmaya ne gerek var? hadi onu bırak kurşun ameliyatına ne gerek var? kurşun çıkınca mı hemen kendine geliyor yani? bir de dikmeler falan filan.

.diğer tarafta annesinin sevgilisi meselesinde yok efendim özel güçlü biriymiş de beynine girmeyi engellemiş, fotoğraf makinasının düşmesini engellemiş falan. hepsini küçük kardeş yapmış işte. beğendin mi yaptığını hehe?

.sonuçta sevgili baba karakterimiz john ile arkadaş olmuş küçükken ve vakti gelince sen de oğluma iyi davran demişmiş, olaya gel. dam üstünde saksağan diyorum. neyse yine de pek akıcı idi o yüzden daha da bir şey demiyorum (kaldıysa tabi).

--- spoiler ---