8 Nisan 2014

game of thrones s04e01:

Two Swords

--- spoiler ---

.özet kısmından hatırlamadığım bir kaç olay gördüm, şimdi bunlar 00 şeklinde olan özel bölümden miydi? özel bölümü izlemeyi unuttum ama bir ara izleyip buraya eklerim eğer öyleyse, değilse özet tadında bir şey de bir özetini alalım tekrar. olayların bir çoğunu unutmuşum ancak kabasını hatırlıyorum.

.bir kere mekanlara taşımışlar iyice konuları, paraya kıyıyorlar herhalde artık. kapalı mekan çekimleri azdı, bir kaç taneydi. sonunda ejderhaları da sık sık göreceğiz herhalde, büyümüşler, palazlanmışlar hatta analarına saygısızlık bile ediyorlar artık. bunlar haricinde ölen köleleri saymazlar iyi gidiyor işler bu cephede. bu yeni tipi de hiç hatırlamıyorum ne ara girdi olaya.

.kralın şehrinde düşma belledikleri boylardan hehe aslında tam anlamıyla "boy" bir prens çıkagelmiş, onu da pek sık görecek gibiyiz sanki. hızlı bıçak çekiyor, oğlanları seviyor. zevkine düşkün ağzı da iyi laf yapıyor. sevgili baba lannister kralın eline de pek kızgın.

.bizim imp'i kimse sallamıyor, kimseye de yaranamıyor. kekilli bile bıraktı gitti de bir yerlere gitmesin tabi. dedim kekilli ve yatak sahnesi geliyor ama tutukluk yaptı imp hehe.

.sevgili john snow yargılandı ve beraat etti, şimdilik dedi kör abimiz ama bundan sonra bir şey yapmazlar herhalde. vahşi abilerin planlarını aktardı da o kadar olayı ne ara öğrendi. bize gösterdiler mi? hiç fikrim yok. duvarın diğer tarafında da ciddi işler oluyor hakketen. elemanlar "karga" eti yiyorlar. yamyamlık da pek moda artık.

.arya arkadaşının intikamını aldı, bu veledin de ölümünü hatırlamıyorum. kendileri biraz manyak olacak büyüyünce herhalde. tabi 7 sezonde nereye büyütüyorlar? bu halde bile savaşçı olsa bir garip olur haliyle.

.king slayer abimiz, "kız kardeşine" yakınlaşmaya çalıştı da işler değişmiş onu öğrendi. ensestten bıktılar herhalde. ne acayip işler dönüyor bu kadar popüler dizide insan garipsiyor. ha eskiden pek yaygındır maygındır da yine de yok artık daha neler. king slayer'a da gelen laf çakıyor giden laf çakıyor.

.bu dizinin manyağı çok, pek detaylara vakıf olamadığım için hafif mahcubiyetim oluyor arada, onu da buraya sıkıştırayım ama cidden benim için sadece bir dizi. ilk sezondan (ned abiden) sonra o kadar da hayran kaldığımı söyleyemem.

--- spoiler ---