21 Mart 2014

The Originals s01e17:

Moon Over Bourbon Street

--- spoiler ---

.konuları biraz toparlıyorlar sanki, karakter sayısı güzel bir seviyeye ulaştı. şehrin yönetimi ve bu manyak fantastikler arasında barış sağlanması meselesi ilgi çekici olmaya başladı. klaus rebekah ardından kendini resme vermiş gibi davrandı ama diğer yandan kurt adamları üstün yapmaya meyletmiş gibi oldu. dedim yine melez üretme olayına mı girecek ama bu sefer başka bir varyasyon peşinde demek.

.tüm bunlardan ne çıkarı olacak bu elemanın onu bilemedim. neden yine elijah arkasında işler çeviriyor onu da anlamadım ama mutlaka bir şeyler çıkacak oradan. zaten kardeşler iyi geçinse şaşardım.

.elijah'a yamuk yapmasa iyi idi, düzgün adam. şehri de toparlamaya çalışıyor. hatta anlaşmalar bile imzalandı ama oradan bir şey çıkmayacak diye düşündüm ben kendi önlemimi aldım falan diyecek herhalde.

.kurt kızımız şehir toplantısında masada yer bulamayınca çirkefleşti iyice. elijah ve sürü lideri arasında takılacak herhalde. bu velet de ne ara doğacak dengeler değişecek bakalım. şimdilik böyle hafiften taht oyunları kıvamında gidecek gibi görünüyor.

.davina büyüsünü kazandı da marcel olayı bence gereksiz kaldı. hem ne gücü toparlayacakmış? önceki seferi yeterli olmadı. ondan daha iyi nasıl bulacakmış? oralar biraz zorlama olacak herhalde.

.aşk üçgenleri meselesi de hafifledi sanki ya marcel cami ile takılmış da şudur budur yapacaklar herhalde. o da olmazsa olmaz. bu arada vampire diaries nerelere kayboldu onu da bilmiyorum hehe.

--- spoiler ---