21 Mart 2014

arrow s02e16:

Suicide Squad

--- spoiler ---

.önceki bölümde diggle'ı götürdüler sandıydım. sadece kafaya koyup bırakmışlar mı yani? boş beleş bir bölüm yapalım demişler. ada hikayesi yerine diggle'ın önceki hayatı ve asker hayatından kesitler. gene hikayede de oliver'ın sallantıda olduğu saçma sapan bir şeyler.

.slade hikayeyi hayli sarsmış mı ne olmuş? ada hikayesi sona mı erdi? slade'i bir kere öldürdüm diyordu. gözüne ne olduğu daha belli değil ama hepsine bir bölüm ara vermiş oldular sanki. hem de ne için? bir tane kimyasal bir silah mı ne varmışmış da, garip bir örgütün başındaki kadın buna engel olmak için diggle ve eski suçlulardan oluşan bir ekiple iş yapma niyetindeymiş falan filan.

.arrow'un kim olduğunu ne ara öğrendi bu? ne ara kaçırdık bu kadar şeyi ben unuttum mu nedir bilemedim. birden şaşırttılar, dizi garip bir havaya büründü. muhtemelen geçici bir şeydir ama yine de kötüydü bence.

--- spoiler ---