9 Aralık 2013

supernatural s02e11:

Playthings

--- spoiler ---

.yine hani esas konuyu araştırıyoruz ama bulamadık bari yan konulardan devam edelim tarzında takıldılar. babalarını ararlar iken de benzer muhabbeti yapıyorlar idi. şimdi ava dedikleri kızın iblis tarafından kaçırıldığını düşünerekten böyle bir işe girişmişler. ben kendisi iblis oldu sandımdı ama onun yerine kaçırılmış falan filan. 

.sammy oğlanı bundan kendini sorumlu tutup kafayı bulması falan hiç çekilir dert değil idi. bir de eli nasıl hala iyileşmedi anlamıyorum. kırık kaç ayda iyileşiyor arkadaş? 

.bu ben kötü olursam beni öldürürsün değil mi olayının pek derinine inemediler. ilk babasına laflar edildi, araştırmalar falan filan derken bir de abiden söz alındı. daha dün ne diyordun ne ara bu noktaya geldin diye sorarlar adama...

.gay muhabbetine koptum amma velakin, antikacıya benziyorsunuz muhabbetinden gayliğe, oradan biz kardeşiz tepkisinden tipinizden anladım muhabbetine o kısımlar iyi idi. üstüne yaşlı amcam da gelip antikacı mısınız? demesi iyi oldu.

--- spoiler ---