9 Aralık 2013

The Originals s01e08:

The River in Reverse

--- spoiler ---

.aslında bayık bir bölümdü, paradan kısmışlar. klaus'u indirme planı da çok saçmaymış yani, nedir adama bir sürü vampir getirip de yakalamayı mı düşünmüşler? bu muymuş gösteri? ben de bir şey yapacak sandım. marcel zaten dandirik bir karakter idi sonu da iyice dandirik oldu. artık olaylardan çekilse gitse iyi olur ya yine de ölmeyecek kendisi.

.ha diğerlerini kurtarmak için yaptı, sevilen ve saygı duyulan bir lider gibi ama neye fayda? altından kalkamayacağın bir şeye niyet başlarsın arkadaş? rebeka'mız da saçmalamış oldu. taraf değiştirmeler güya klaus'u gömmek istemeler. neden dahil olmadı kavgaya? pek bir saçma oldu her hali ile.

.tylor salağını yine tokatladılar. adamdan intikam mı alıyorlar nedir anlamadım ama çok saçma oldu. bir sürü plan falan derken bebeğe laf etti diye rebeka alıverdi façasını aşağı. senaristlerin canı sıkılıyor gibi ya anlamadım pek bir şey.

.bölümü kurtaran klaus'un kardeşlerine yaptığı gözü yaşlı konuşma idi. ondan gayrisi pek saçma idi. ha elijah'ın geçmişi meselesi de fena değildi. amca pek bir romantik, bir o kadar da hafiften fetiş bir amcamız imiş. her türlü göz doldurmuş yani hehe.

.kurt kızımızın ve ailesinin hakkındaki muhabbetler de bayık geliyor bana, çok zorlama ilerliyor konuları ya insan üzülüyor. al işte başa geçti bile, geriye kalan bölümlerde ne olacak peki? bu kadar güçlü karakter yapıp da sekiz bölüm neden bekledik peki diye de sormak lazım.

--- spoiler ---