13 Aralık 2013

misfits s05e03:

episode three

--- spoiler ---

.hoş bir bölümdü yine, adamlar güldürüyor üstüne olaylar da olaylar. abby kızımız lezbiyenmiş falan diye olaylar tutturdular ama sonra bir gizem bir gizem, kız fırtınada hayali kahramanlarını canlandırma gücü edinmiş. abby'de onlardan biriymiş. aynı zamanda canavarı da yaratmış tabi sonunda da harcadılar onu. ensest gibi bir iş oldu diye düşünürken allahtan devam ettirmediler. bu mesele de burada kapandı.

.gözetim memuru ve süper şarkımız power of love'ı tekrar duyduk. bu sefer finn ile birlikte piano başında söylediler. hani söylem olarak önceki kadar iyi değildi ama olaylar iyi gelişti. böyle de gay muhabbetlerine güldürüyorlar ya işliyorlar işte diyorum hep. bak o kadar kötü bile gelmedi bu kadar komik bulunca. neyse bu memur sıkıştırdığı oğlanı ve güç patlaması yaşadı göt korkusu ile. gözetim memuru yine öldü dedik ya allahtan ölmedi. en sevdiğimiz gözetim memuru, hem gay ama yine de seviyoruz onu. ölmesin.

.esas konumuz gibi bir muhabbeti de yavaş yavaş işliyorlar. bunlar süper kahraman falan olacak ya? olmaz tabi ama işte uçan eleman ilk kurtarışını yaptı. rudy kaçı kurtardı bilmiyorum da elemanı kurtardı işte. süper kahraman oldukları kazağı ne zaman giyecekler ya da işler ne zaman gelişecek bilmiyorum. bakalım rudy 2, rudy 1'e ne zaman söyleyecek.

--- spoiler ---