14 Aralık 2013

arrow s02e05:

League of Assassins

--- spoiler ---

.sara hikayesine daldık, oliver'ın son anlatımlarında tekrar o sahneye geri döndük. 5 yıl boyunca adada değilmiş demek. kim eğitmiş peki bu elemanı? daha iyi eğitim görüntüleri beklerdim biraz hayal kırıklığı oldu bu açıdan. hele ki crixus emmi nerelerde? 

.neyse bu sara ailesinin güvenliği için gelmişmiş, iyi güzel de o gittiği zaman ailesine dadanmayacaklar mı? madem o kadar endişeli hiç ayrılmamalıymış bu suikastçılar cemiyetinden. ayrıldıktan sonra da kaçarak onları güvende tutması meselesi ise fazla zorlama idi. hani dram olsun da falan da filanda...

.hem birlikte iyi takılıyorlar idi bunlar iki dövüşçü. pek bir ateşli çift de olurlardı ya bizim arrow'a karı dayanmıyor demekten kendimi alamıyorum. hele laurel'de buna yanaşınca kaçınmalarda falan bulundu. eh yani kal yalnız arkadaş o halde ne yapalım biz artık.

.malcom muydu neydi? onu zar zor öldürdün ben onun hocasıyım beni nasıl öldüreceksin diyor idi, çat diye öldürdüler. orası da tam olmadı ama bir şekilde öldüreceklerdi tabi yapacak bir şey yok.

--- spoiler ---