22 Kasım 2013

the walking dead s04e06:

Live Bait

--- spoiler ---

.tek başına düşünülürse güzel bir bölümdü ama sezon içinde çok da bir anlam veremedim. adamlar üçüncü sezondan buraya yol yaptı. arada izlediğimiz 5 bölüm neydi peki? hangi sezona dahildi? öylesine bir iş miydi yani? bizimle gönül eğlendiriyorlar bunlar. böyle sezon mantığı olmaz, esefle kınıyorum.

.ama bölüm içinde valimizin çocuğu ile özdeşleştirdiği kız, aile kurması falan meselesi hayli iyi idi. insan kendini onun yerine koyuyor bir şekilde. tabi kız amma benzer, arasan bulamazsın mesela. bu biraz abartı olmuş. bunların tamam yemeği falan var da suyu muyu nerden buluyorlar onu anlamadım. bir sürü gereksinim var. kendi başlarına bu kadar sene nasıl hayatta kalmışlar orası da biraz zorlama olmuş.

.valinin durumu da biraz abartıydı, sakallar, yaşlanmış edalar falan ama hop adamı kucaklayı verdi. sonra da küçük kız yüzünden tekrar eski ihtişamlı günlerine döndü. bu arada zombi görüp de kafaya ateş etmeyen olabilir mi artık? hiç mi dizi film izlemiyormuş bu polis öğrencisi...

.bölüm sonunda da eski takımı ile karşılaştı... e ne anladım ben bu işten, şimdi kalan bölümler valinin bu hikayesi ile geçecek ise o fena, bir an önce diğer hikaye ile birleştirmeleri gerekiyor bence. bu şekilde ben pek sevmedim.

--- spoiler ---