5 Temmuz 2013

lost girl s03e13:

Those Who Wander

--- spoiler ---

.bu kadar dandik dizinin sonunu bile merak ettiriyorlar ya tebrik ettim cidden. inanılmaz saçma işler yine oldu. bo'nun anası ta ne zaman devreden çıkmış idi. o zamandan beri bu adamda imişmiş. deneyler meneyler yapıyor imiş. adam fea kırması olmak istiyormuş falan filan. bu genel konusu bile çok çakma ya daha bitmedi.

.asıl olay bo'nun babası imiş, en büyük gizem anasını satayım. ne idiğü belirsiz bir tip. tipini bile göremedik, kartlardaki tip bu imiş ve bölüm sonunda bo'yu da kartlara hapsetti gibi bir şey oldu. neyse artık olayı bundan devam edilecek sonraki sezona.

.izlememe yeminliyim ama diziler bitince malesef açık izliyorum, bakalım sonrası sezon olmasa da bu saçmalığı fazla çekmesek bari. insanı cidden üzüyorlar.

.hele o tamsin kavgası neydi arkadaş, muhabbetlere gel. böyle saçma bir kavga sahnesi daha görmedim. o kadar hazırlık falan, şişeyi yere atıyor fos çıkıyor hehe şaka gibi, gülsek mi bilemedim.

.yok efendim kurtmuş en güçlüsü, bo'ymuş, yok lez doktor insanların tarafını tutmuş da bo'yu sevmişmiş de kurtarmak istermiş. yok şöyle yok böle. bir de kenzi fea olmak istiyor ya tam olacak gerçekten. onunla takılan çam yarması bile diğerlerinden iyi oyuncudur yeminle. o kadar kötüler... ya da benim iyice gözüme batıyor artık neyse sezon bitti kurtulduk.

--- spoiler ---