13 Nisan 2013

dogtown s02e02:

The Abandoned

--- spoiler ---

.adamlar geçici baktıkları köpeklere fena bağlanıyorlar. yine üç adet köpek hikayemiz var idi. ilki eğitim kabul etmeyen bir golden, lan neresi eğitim kabul etmez diyor insan bilemedim. bakışlar hafif alık alık ama adam eğitti işte. ha yemeği görünce oturuyor falan ama olsun yine de yapıyor işte daha ne yapsın. boş yere atmışlar köpeği, neyse ki mutlu son ile bir aile buldu tekrar.

.ikinci köpek bir köpek istifçisi kadının ölmesi ile ortaya çıkan durumdan ortaya çıkan ilk köpek. saldırıya uğramış, yerde ölümü bekleyen bir altı aylık yavru dalmaçyalı kırması gibi bir şey. yarası enfeksiyon kapmış durumda, baya iyi ilgileniyorlar. veterinerlere bak sen dedirtti, kurtardılar hayvanı. bir ayda toparladı kendini ve yuva buldu. ha yarasını abarttılar da heyecan mı yarattılar bilemedim ama yan tarafı çürümüş yavrunun valla işte daha ne olsun.

.son köpek hikayesi de yine o istifçi kadının çiftliğinden kurtulan yavrular. hepsini sahiplendirmişler, çılgınca çalışıyor bu insanlar tebrik ederiz. bir tanesi kafayı sağlam çarpmış bir yere herhalde hafif sıkıntısı var ama ilk onu sahiplendiler. çok mu şirin olmuş öyle nedir bilemedim.

.adamların uçağı var, o çok acayip geldi. imkanları süper demek. gönüllü takılanlar daimi çalışanlar oluyor. değişik bir yapıları var. buralarda olsa gidilir görülür bir yer idi. bizim barınakları görünce insan bunalıma giriyor. bunlar resmen hayat buluyor bu hayvanlar ile uğraşarak, çok acayip.

--- spoiler ---