24 Mayıs 2012

the walking dead s02e12:

Better Angels

--- spoiler ---

.valla arkadaş böyle saçma sapan diziyi izletebildikleri için kutluyorum öncelikle. ben böyle tutarsız, böyle götüm gibi senaryo görmedim a... sinirlerimi geriyor her izledikten sonra ama izlemeye devam. sonuna kadar da izlerim. mazoşist gibi sinir olmak için izliyorum artık.

.bir kere orospu evladı karl piçi, yine dolanıyor tek başına. onu anne ve babasına iki çift lafım var. bağlayın şunu bir yere. mallıkta son nokta.

.ne niye oluyo bu olaylar. çünkü allah muhafaza 10 sezon sürdürürlerse. yeni süper kahraman karl olacak da onun çocukluk tramvalarını babasını kurtararak atlatmasını sağlıyorlar. götümün senaryosu mallar.

.ardından, şeyn ne ara ısırıldı a... bu ap ayrı bir konu. madem ısırıldı niye ölmedi. sonuçta bunun testini yapmışlardı virüsü alan ölüyor. a... vampir hikayesi gibi kanında virüs var ölünce zombi mi oluyo lan ne iştir. nasıl bir kafadır bu senaristlerin kafası sikeyim belalarını.

--- spoiler ---