22 Mayıs 2012

spartacus blood and sand s02e09:

Monsters

--- spoiler ---

.afedersin ama sıçtıkça sıçıyorlar. bu ne arkadaş adam elini suya uzatsa slov moşına alacak. önceden dövüşlerin çekimi falan da daha mı iyidi neydi anlamıyorum. her boku slov slov yapınca vurucu hareketler boka gidiyor gibi.

.senaryo desen ayrı bir acayip. şaşırtalım diye kasıyorlar. gaius ölse daha çok amaçlarına hizmet etmez miydi mesela a... hadi tamam güzel bir kötü karakter bulunsun da öyle yazılmaz ki ama.

.bir de anlamıyorum a..., götlerini yırtıyorlar. sıçana kadar içiyorlar. e daha kendilerine gelmeden saldırı. ulan göya tetikte olacanız, eğitim yapıyonuz falan. bu mudur hazırlık, tek yumruk olmak bu mu a....

.fazla da savunamadılar zaten götüm götüm dağa kaçtılar. artık sezon finaline kadar dağdaki entrikaları falan izleriz. a... sevişirken bile slov slov aktıracaklar 55 dakka...

--- spoiler ---