26 Mayıs 2012

sanctuary s04e13:

Sanctuary for None: Part II

--- spoiler ---

.bitirdiler sonunda, sonraki sezon için az araştırdım da herhalde olmayacak imiş. imdb'de zaten görülmüyor. en azından yakın zamanda olmayacak. bence yeterli zaten daha fazlasına gerek yok. ha olursa yine izlenir aslında. yeni yerleri baya güzel olmuş.

.yeni yer yapmak için bu kadar kastırmaya gerek var mıydı? plan plan diyip kafa ütülemeye gerek var mıydı onu bilemiyorum. bir de neden herkeslerden gizledi onu da anlamadım, sonunda ekip tam olarak yeni yerde olacak mı yoksa sadece vil mi?

.ayrıca tüm dünyaya açıklayıp tekrar yerin dibine doğru gizlenmenin tam manası neydi onu da anlamak güç. magnus zor karı hakkaten, karılar zaten zor bu karıyla gitmezdi yani. plan da plan, allah vile peygamber sabrı versin. tabi sanki onlar seri bitince arkada yaşamaya devam ediyormuşçasına.

.son gelen abnormalimizin planı da güzeldi aslında, insanları toptan abnormal etmek, birbirlerine kırdırmak falan. özgürlük onlar için gibi ortaya karışık bir dünya çıkardı böyle. herkesin dnasında bastırılmış abnormal genlerini ortaya çıkaran bir şey. fikir güzel ama uygulaması olmadı tabi. insan tarafı da bunları toptan öldürecek idi teslanın yeni aleti ile.

.böyle bir karmaşadan, magnus herkesi dışarı çıkartıp, eleman ile teketek kapışıp, sığınaklar şebekesini tamamen kapatmış oldu. en azından ismini değiştirmeleri lazım artık. ha yine sığınak ama bu sefer daha derinlerde. bu arada derinlerden yükseliriz diyerek hörmetler ediyorum koca oğalana. bir ara ben bile şüphe ettim kendisinden.

--- spoiler ---