23 Mayıs 2012

game of thrones s02e04:

Garden of Bones

--- spoiler ---

.önceki üç bölümden daha iyi bir bölüm idi, yeni yerler yeni tipler çok daha iyi idi. geniş mekan çekimlerini at sırtında konuşmaları falan artırmışlar. ne bileyim bir odada yüz yüze zoomlarla zaten gitmez bu seri a... yine çok dialog ama arkada bir şeyler oluyor yani bu da güzel tabi.

.savaş hazırlığı ve zibilyon tane taraf insanın kafasını karıştırıyor. daha kolay yapsalarmş daha iyi olacakmış diyorum ama nasip tabi, ezberleyen de vardır herhalde. ben kim kimin tarafında gözüm kapalı sayamam a... bir de zaten çatır çatır taraf da değiştiriyorlar. anlamadım bu işten. taht oyunu derken herhalde böyle bir şey.

.jofrinin anasını aradı gözlerim bu sefer de ama o kadar karakter varken herhalde dönüşümlü olarak şey edecekler bu şekil anlaşılan. imp yine saz üstadı olarak en fazla paya sahip seride hala. sonuçta kurnaz murnaz ama bi kere babasının gücünü kullanıyor, ilerde bu şekil nasıl devam edecek. niye bu kadar abartıyorlar falan kafamı karıştırıyor bu meseleler.

.ejderhaların büyüdüğünü göremeyeceğiz galiba a..., gerçekçi fantezik hikayaler biraz sıkıcı oluyor demekki, ne bileyim açlık susuzluk muhabbeti olmadan ejderhalar gitsin geyik avlasın bir şey bulsunlar. kabul edilen yeni şehir ve tipler baya iyi olacak gibi görünüyor ama o kadar hazırlık, ejderhalar sezon sonuna dedirtiyor insana ve yazık a...

.winter niye gelmedi hala? duvarı hiç görmedim, bastırt da kayıplarda. o yaratıkların istilası falan bir şeyler olacak diye beklediydim ikinci sezon, hala ortada bir şey yok. yeni bir fantezik yaratık getirdiler. ışığın tanrısından karanlık bir çocuk. e tamam ilgi çekici ama bunun da pek bir şey yaptığını göremeyeceğiz herhalde.

.en seksi doğum sahnesi olarak seçiyorum son sahneyi bu arada. iyidi, kırmızılı da iyi baya. ne bileyim satanist manalı ışığın tanrısı gibi garip guraba bir şey. e güzel tabi daha üstüne üstüne gitseler şu meselelerin de otuz saat yok odur yok budur diye uğraşmasak. bilemedim karışık duygularım var hala. bir de robb o kıza yazılacak gibi, savaş hazırlığı ortası bir aşk hikayemiz de eksik idi. o da olacak anlaşılan.

--- spoiler ---