23 Mayıs 2012

game of thrones s02e05:

The Ghost of Harrenhal

--- spoiler ---

.git gide iyileşiyor gibi geliyor bana ama belki durağanlığa alışıyorum bilmiyorum. bu sefer ekşın ilk dakikalarda geldi. önceki bölümden çıkan karanlık arkadaş işler peşinde idi. gay kralı devreden çıkarttılar. çok karakter yapıp ucundan azaltmaya başladılar gibi ama sonuçta koskoca bir saatte ne oldu dersen eh pek bir şey değil yani işte.

.bunlar haricinde mekanlar falan daha da geniş açılarda böyle güzel güzel göstertmeye başladılar. ha yetti mi, bana yetmedi daha fazla istiyor insan, özellikle gerçek mekanlarda çekim yaptıklarını düşünürsek eğer daha fazlası lazım.

.stannis ibnesini daha çok göreceğiz herhalde, yardımcısı falan da karşı mı gelecek nedir. işler bu yöne gidiyor gibi. kızıl karıya ne oldu ben anlayamadım. o kısmı tekrar ettirmek lazım idi ama kastırmadım. görürüz herhalde bir şey olmadıysa. karanlık şey yüzünden de bir haller olduysa da görmeyiz daha.

.robb`u göremedik bu sefer de ama eleman zaten seferde diyerekten şey yapmış olayım. kurt efsanelerine konu olacak kuzeyin kralı falan filan. bir de normalde kuzeylilier daha gelişkin değiller miydi? dünyayı tersine çevirmişler bunlar diyeceğim ama zaten eskiden güney daha gelişkinmiş herhalde.

--- spoiler ---