14 Mart 2026

the pitt s02e10:

4:00 P.M.

--- spoiler ---

.olaylar çok karıştı, annesi arayan doktor kadın panik atak geçirdi, robby azarladı ve sonra özür diledi falan ama ne bileyim garipti. kadın ölüyor zannetti, ilk aklına niye gelmedi bilmiyorum ama ortam cidden bir yerden sonra kafa yedirtir.

.iranlı doktor bir çocuğun boğazını kesti, oradan entübe ettiler. sonra laf ettiler ama çocuğun hayatını kurtardı, az daha gidiyordu.

.ayağı kopan kızın dramı fenaydı ama asistan doktorun tepkileri komikti. gelen cerrah çok artisti, bunları aşağılayıp gitti. bacağı geri dikecekler o kısmı baya iyi olacak.

.kanser hastası kadının dramını bu hengamede uzattıkça uzatıyorlar da verdikleri ilaç öldürüyor mu yani? o kısmı anlamadım, bölüm öyle bitti ama böyle bir hizmeti acilde vermeleri çok saçma.

.bağımlı doktor ile lezbiyen doktor atışması kötüydü. lezbiyenmiş bu arada onu da yeni öğrendik, şimdi diğer uzman doktorla konuşmasında sert karşılık aldı, iki muhabbet arası öğrenmiş olduk.

.evsiz arkadaşın cenazesi için bağımlı doktor bir şeyler yapacak, adamın ilaçlarını çalıyordu aslında yapsın o kadar.

.otistik doktorumuzun savunması kötü geçmiş tipi garipti morali bu sezon hiç düzelmeyecek gibi ama kız kardeşi seks yapıyormuş, en çok buna üzülecek galiba. kendisi yapmıyor falan mı diye? tepkisi komikti. kız idrar yolları enfeksiyonu olmuş.

.bir de motorcu bir tip geldi, onu hasta çıkaracaklar sadece ses kısıklığından bunu yapacaklar gibi, muhabbetleri komikti.

--- spoiler ---