My Return
2026 versiyon scrubs başlamış, haberim yoktu valla denk geldi izledim. adamlar tüm kadroyu todd dahil toplamış, inanılmaz ama cox sanırım tek bölümlük gelmiş. o kötü olmuş, bir şekilde ona da bir rol bulabilirlerdi. bu haliyle bile inanılmaz yaşlanmışlar ama aynı derece komikler, aynı havayı yakalamışlar aynı tepkiler, aynı ortam ben her şeyi aynı buldum. geliştirmelerine bile gerek yok insan eski tanıdığı ile karşılaşıyormuş gibi oluyor. bu jd'de bir ekşi tat geliyordu hep, hala geliyor. hem komik hem üzünlü, ilk bölüm sonu bile öyleydi. adamlar aynı formülü uygulamış.
--- spoiler ---
.ilk dalga geçerek başlıyorlar bu hastaneden ayrılmış, özel doktorluk falan yapıyor ama salak saçma bir işmiş, hastası bunun hastanesine düşünce oraya gelmiş ve cox bunu asistanlara iş öğretsin diye biraz daha fazladan tutmuş, sonunda teklifi yaptı ve jd kabul etti. yeni başhekim o olacakmış ama cox gidiyor, o kötü oldu.
.elliot ile evlenmişler boşanmışlar, bir kuble komik sayılır ama ne bileyim bunların romantizmiyle de çok uğraşmıştık, şimdi pek sallamıyorlar.
.cox en az yaşlanan tip olmuş, o ilginç. diğerleri çok çökmüş en az çöken turk, o da işten dolayı çökmüş. yeni tipler pek iyi sayılmaz ama alışırız gibi yani bu tipler kadar iyi değiller ama yeni neslin olaylarına göndermeler yaptılar, bunu en iyi yapacak olan cox'tı bu adam olmadan dizi nasıl olacak bilemedim. komikli sahnelerin en başında bu adam vardı.
.koreli yeni bir tiple atışacaklar gibi, belki o da komik olabilir ama cox'ın yerini tutacağını sanmıyorum.
--- spoiler ---