8 Mart 2026

alien: earth s01e08:

 The Real Monsters

--- spoiler ---

.baya saçmalık var ama sonu bence eğlenceli güzel bitti. devamı gelirse de kesin izlerim. esas kız bu rol için gayet iyi, keşke senaryoyu da düzgün yapsalardı.

.mesela çok özel sentetikler üretiyor, dünyada ilk, ölümsüzlük ve bilinç meseleleri çözülüyor ama işler terse giderse bunları nerde tutarız diye bir yer yapmamışlar. açıklıyorlar, bu hapishane onları tutmaz falan gibi ama ekran bari koymasalar olurdu.

.kızın her tarafa erişebildiğini biliyorlar, o gücünü de geliştiriyor, tüm tesisi kendi başına kontrol ediyor, bunu nasıl unuttu, zeki oğlan geliyor tek askerle yanına falan şaka gibiydi.

.bunları görmezden gelirsek, göz arkadaş kendine vücut buldu. komik bir eleman, az daha abisini kurban edecekti. abisi ile tartışma çok gereksizdi ama çözüldü.

.kirsh denen tip pek bir varlık gösteremedi. sayborglar savaşında yenildi, hepsini paketlediler ve artık biz yöneteceğiz dediler ama dışarda da yeni bir ordu geliyor. o ne olcak?

.tabii sevgiyi yaratığa bir dünya asker kurban ettiler, hala mermi sıkıyorlar. ulan elektrik versenize işte bunlar elektrikten anlıyorlar ama yok hep aynı hikaye olsun.

.kızın mevzusunu daha iyi çözebilirlerdi. bu insan nedir olayı daha derin olabilirdi. tipler iyi olunca artık çok da önemi kalmadı.

.babasını öldürüp zengin olmuş. esas kötüye pek bir olay da atfedemediler ama ilk sentetiği keltoş adam olsa iyi olurdu. o da ortalığı yıkacak gibiydi ama kız onu da kontrol etti. o sahne gayet güzeldi.

--- spoiler ---