Emergence
--- spoiler ---
.iyice sıçtılar ya...
.koskoca alien'i kuçu kuçu moduna getirdiler. hadi kızla anlaştı iyi güzel desek bile sırf buna ikna etmek için tüm hikayeyi ayarlamaları gerekirdi. yok ikna olmadım ve olmadı.
.sentetik dediler, çocuklar süper zeka dediler. sırf prodigy denen süper zeka ile konuşmak için bunları yaptım falan dedi. eh çocuklar ama abi bildiğin aptallık, bir sürü saçmalık. çok dayanıklılar dediler, yamaçtan aşağı falan atlayıp kaçıyorlardı. bir adamı tek başına taşıyamadı. güçlü değil miydi?
.kafayı yiyen kız birinin çenesini söktü aldı, bir işe yaramadı zaten ama elektriği yiyince yamuldu. her türlü dayanıksız bunlar, nasıl alien'i yendi anlamadım çok saçma oldu. madem öyle sentetik yapıyorsun kurşun geçirmez de yap ya da kolay tamir edilebilir yap, iki yaralanıyorlar öldü diyorlar.
.adadan kaçma hikayesini çok çabuk fikir değiştirdiler, kız güya gitmeyecekti ama bilimle uğraşan elemandan sonra hemen fikri değişti. saçmaydı. alien ile tehdit etmesi de komikti.
.göz arkadaşın olayları daha bir manyaklık, tamam çok zeki iyi güzel de eleman konuşacak diye muhtemelen yardımcısına takacak komedi. zekayı da pi sayısı ile anlıyorlar falan. güzel de ayak vurma nedir lan, arada komikler.
.kirsh denen neden elemanın kaçırılmasına göz yumdu, öleceğini biliyordu. sonra zenciyi paketledi. adam kendinden çok emin ama ortalık karıştı, zaten büyük olan yaratık ortalığı katıp karıştıracak, adadan ayrılmamaları gerekiyor, aşırı saçma. zaten ayrılsalar yaratık kızı takip etmeyecek mi?
--- spoiler ---