20 Kasım 2023

it's always sunny in philadelphia s14e07:

 The Gang Solves Global Warming

--- spoiler ---

.yine uzun zamandır dizi-film izlemedim, izlemek yorucuymuş. bu arkadaşları izlemek ayrı yorucu, güldük eğlendik ama değdi mi diye düşünmeden edemiyorum. ne lan bu? tabii bir yerden sonra başka yapacak bir şey kalmayınca dizi film bir yer dolduruyor ama o da saçma.

.bölümümüz güncelliğini kaybetmeyen küresel ısınma konusuydu. klimayı açarak bununla nasıl mücade ettiler onu pek anlamadım. dennis çok bağırıyor, kafamı şişiriyor. mac kilisesinden balık kokan adamları atamayıp tanrının gizemli işlerinden dem vurdu. frank meme ucu odaklanmasındaydı.

.charlie ve dee buz almaya gitti, yolda instagram olayına dokundurmalar yaptı, bölüm sonu hazırladıkları videoyu gördük, geri dönüştürülmüş ayakkabı ile dalga geçip karbon ayak izi olaylarına da güzelce dokundurduktan sonra hiçbir şey olmadan dönmüş bulundular. buzu kimden aldı gördüm.

.parti niye delirdi? onu anlamadım, herkesi soydular terlettiler iyi güzel de sonra nasıl toparladılar? orasını da göstermediler ama zaten önemli de değildi, küresel ısınma ile ne alakası var abi bölümün, güldük de fazla saçmaydı, dalga geçerken en azından dokunduruyorlardı, hani mücadele edenler de böyle saçmalıyor demek istemişlerse onu göstermek için de aşırı absürt bir bölümdü.

--- spoiler ---