8 Şubat 2023

it's always sunny in philadelphia s13e07:

 The Gang Does a Clip Show

--- spoiler ---

.ne zamandır bu diziyi izlemek için bekliyordum. büyük depremden sonraki zamana denk geldi. moralim bozuldu, biraz belki moralimi toparlar diye izleyeyim dedim, aslında işe yarıyor ama bir taraftan da tam işe yaramıyor, izlemeye devam etsem mi yoksa şimdilik dursa mı emin değilim.

.güzel bölüm yapmışlar aslında inception göndermeli bitiş ve hayaller içinde hayal komikti. hatıralarımızı hatırlama şekli gerçekliği değiştiriyor olabilir mi? bunu incelemişler, aslında gerçekten de böyle, komikli şekilde yapıyorlar. iki tane charlie ya da saçlı frank komikti ama gülemedim bile.

.zaten geçmişi hatırlarlarken bir çoğu olmadı lan bunların dediydim, olduysa da unuttum ya da değiştirdiler bilemiyorum sonra gerçekliği değiştirmelerinden bahsettiler, geçiş kısımları güzeldi. dennis'in anısına karışmaları da iyidi. sahneyi tekrar çekmiş olmalılar.

--- spoiler ---