17 Mart 2022

shameless s08e11:

 A Gallagher Pedicure

--- spoiler ---

.pek de bir keyif vermiyorlar artık, zaten kırk yılda bir aklıma gelirse bakıyorum. devamlı dram, ben bu salakların hallerine üzülüyorum. deb'in parmağını kesmesi komik miydi şimdi? alkollü geliyor bakıyor kız masada yatıyor, oğlan bayılmış, kendisi tırnak keser gibi parmak kesiyor. mikrop kapmayacaksa şaka gibi yani.

.sağlık sistemini eleştirmişler, tamiri için aylarca rehabilite gerekiyor ve 50bin dolar gerekiyor, kesilmesi için 6bin gerekiyor, kendisi halletmiş de insanlara kötü örnek olmuş. herkes parmağını kendi kesmesin arkadaş, bu nedir!

.küçük oğlan yat gezisine çıkacak herhalde, zengin arkadaşları var. babası tanışmaya gitti soyacak dedim ama salak salak emeklilik olaylarına girdiler. mesajlarını sevdiğim.

.kevin karısını pazarlamayı düşündü, tepkileri komikti de yine de bunların işleri düzgün gitsin bari. svetlana işin sırrını öğrenmeye gitti, altı bezli bir arkadaşı buldu, adam zaten fark etmiyor, karısı olarak gördü, neye güldü tam anlamadım.

.lip yine dramlarda, sanki bu sahneyi ben gördüydüm bir yerden, de javu oldurdu. sierra denen hatunun anasını öldüren katil babasını tekrar hapse tıkdırdı, iyi iş çıkardı.

.fiona'nın başı belada, evini gaspeden arkadaşlara bir şey yapamıyor, güya dava böyle gidecekmiş de falan filan, neyse ki köpeği kurtardı, içeri kitledi. iyi yaptı.

.carl'ın başı belada, okulu da bırakacak galiba, devamlı sevişiyorlarmış. kız manyak, instagram eleştirilerini seveyim.

.ian da kendini isa olarak tanıtacak az kaldı. kurtardığı çocuklardan birinin durumuna inanmadı gibi ama mevzuyu sağlıklı ele alabilecek mi? bilemiyoruz.

--- spoiler ---