14 Eylül 2021

vikings s06e02:

 The Prophet

--- spoiler ---

.bu rus arkadaş baya kafadan sakatmış. peygamberim falan diye geziyor ortada ama esas istihbaratı kuvvetliymiş. gidip küçük kardeşini zehirledi, tahtın varisi veledi aldı, üstüne gelen abisini de geri püskürttü. ivar ortamda ne arıyor o komik aslında.

.tabii vikinglere saldırmak için bu arkadaşı da tutuyor ama ne işe yarayacak? tarihte böyle bir savaş varsa baya saçma olmuş olmalı.

.lagertha, sürgün edilen mallar ile başı derde girecek gibi. tek başına böyle bir yere gelip korunmasız ise baya saçma olaylar olacak, bunu yaparlarsa yazıklar olsun.

.floki'nin gemisi ile başladılar, gelen tip pislik yapan tip miydi? floki bunlardan bıkmıştı ama tam olarak ne olduydu onu hatırlamıyorum, bu arkadaş gemiyle buraya geldi. amacı nedir ne yapıyor ben anlamadım, şimdi de olaylara katılacak.

.bölümün başından sonuna bjorn karar vermeye çalıştı. harold salağına yardım etsin mi etmesin mi? sonunda yardım etmeye karar verdi. hizmetçi ile olaylarını bilmiyorum ama kral karıları hep böyle oluyor herhalde, hepsi bir garip.

--- spoiler ---