28 Eylül 2019

fear the walking dead s05e06:

The Little Prince

--- spoiler ---

.bu dizi nasıl bitecek bilmiyorum. bazen gözümde büyüyor ama sonra öylesine izlenip geçiyor. bu kadar salak saçma işi nasıl tasarlamışlar diye insan hayret ediyor. helikopter olaylarını walking dead ile de bağlayabilirler. bir tane nükleer tesis var ama iki tane farklı hikaye var gibi. bir tanesi onun patlamasını engelliyor, diğer grubun tesisi nerede? o kısmı ben mi yanlış anladım, başka bir tesis mi var? diye düşünmeye başladım. artık hikayesini de takip edemiyorum ki.

.veletler getirdiler. radyasyonlu zombi öldürüp hepsi ölen aileleri varmış. onlarla karşılaşmaları saçmaydı. şimdi tekrar uzaklaştılar. alicia denen salak yine zombiler arasına dalacakken bölüm bitti. yine benzer bir kasıntı yapıyorlar.

.diğer tarafta victor gay'i artık gaylik de yapamıyor ya neyse işte, uçağı salak saçma parçalamıştı. sanki o kadar zombiyi başka türlü öldüremezler, mesela bu olaya hiç girmiyorlar bile. derken biracı elemanın mekanda tanıtım balonu varmış, ona atlayıp, pervane taşıyorlar. ne lan bu?

.zombi istilasında gökte şişeden balon geçiyor, bir sürü insan zaten görmüştür de bir taraftan ciddi bir hikaye için bile fazla komik. derken yarı yolda yere iniyor. morgan zombileri öldürmeyin radyasyon var diyor. o tarafa koşuyor, zombiler geliyor, bölüm yine bitiyor.

.yaralı yüzlü dönek kardeşimizin hikayesi de acıklı oldu. karı son mektup bırakmış, beni artık takip etme diye. john elemanı mektubu buldu ama elemana söylemedi. aramaya devam edeceklerse ayrı hüzünlü, etmeyeceklerse ayrı hüzün. bulurlarsa ayrı dert. aptal saptal iş oldu.

.bölümün özel en salakça yönü, iniş yaptıkları yanmış uçağı getirip birleştireceği gösterisiydi. paspas sopalı morgan, konuşma falan yaptı. yapacağız edeceğiz dediler ama olmadı tabii. olursa zaten aşırı saçma olacak. başka türlü de kaçamayacağız dediler. nükleer reaktör patlayacakmış bir de, ne bileyim bu dizi özel tasarım sanırım. ne kadar kötü yapabildiklerini gösteriyorlar. walking dead sevilsin diye yani.

--- spoiler ---