3 Aralık 2018

iron fist s02e07:

Morning of the Mindstorm

--- spoiler ---

.ıkına sıkıla ilerliyor, bir numarası yok. danny salağı sakatlandı, sonra dizini zorlamaya devam etti. neymiş efendim eğitim gerekiyormuş, böylelikle davos ile yüzleşip halledebilirmiş. hala onun içinde iyilik varmış demeyi de ihmal etmiyor.

.bir diyor yok efendim böyle kendi başıma gitmeseydim bunlar olmazdı, bir sürü adam ölüyor hepsi benim suçum, sonra yok efendim onun içinde iyilik var. adam çerez niyesine boyun kıtlatıyor, ne iyiliği arkadaş?

.joy da o kadar şeyden sonra kaseyi almak için yanına gitmiş. adamın bunu anlamaması baya saf olduğunu gösterir. yakınlarında tutuyormuş. kase ile aktarım yapılıyormuş, hepsi iyi güzel ama bir de aktarım için tarifin yazıldığı eski bir parşomen gibi bir şey buldular, yanlış yapılırsa adamı öldürüyormuş. bir de bunlarla uğraştıracaklar.

.davos bir de sokaktaki veletleri eğitmek için yanına aldı, baktığın zaman güzel bir hareket ama şehri temizleme muhabbeti çok bayık. bir kere sana ne arkadaş? senin şehrin mi? kendi şehrini koruyamayan iron fist'den sonra gelip burada laf anlatması da saçma.

.misty miydi neydi? bu harlemden gelen tip, delinmez adamın dedektifiymiş. burada vakit öldürüyor gibi, kendi çapında dava çözüyor. diğer polislerden yardım istiyor ama yardım eden yok, hepsini halledecekmiş ama sen ne arıyorsun kardeş burada diyen yok. devamlı bir kızla arkadaş muhabbeti var.

.mary tipi desen çoklu kişiğinin sıkıntısı içinde. kendine notlar bırakıp, ona güvendiğini söylüyor. kendi içinde anlaşamamış hala bir şeyler yapmaya çalışıyor.  joy ile muhabbetleri komikti, sonra korunma meselesinden ve mary'nin amacının sandığı gibi olmamasından yola çıkarak böyle bir sonuca çıktılar ama dikkatimi veremedim salaklara.

.ward malı desen gitmiş karıyı hamile bırakmış. içip içip geliyor, sponsoru olacak kadın bardan adamı kurtarmaya çalışıyor. sonra kendisi de kafaları çekmek istiyor, destek grubuna gelip anlatırken de ses nasıl bir dışarı çıkıyorsa ward hepsini duyuyor. ilkin girecek gibi yapıyor ama tabii kaçıp gidiyor. belki geri döner ama zannetmiyorum, baba olacak bir tip değil.

--- spoiler ---