15 Eylül 2018

iron fist s02e03:

This Deadly Secret

--- spoiler ---

.boş beleş işlerle devam ediyorlar. hikayeler kopuk, karakterler kopuk. ne yapmaya çalışıyorlar anlamıyorum. izlerken bile insan hayattan soğuyor. şu danny'nin tepkileri zaten ayrı bir iç sıkıntısı nedeni, o derece kötü bir insan evladı.

.ward ailecek yemek yiyelim düzeltelim mevzuları dedi ama tutup gelmedi bile. dertleri büyük bir mal insan, kız kardeşi ve davos ile yemek yediler. bir işe de yaramadı. danny'nin çekilen fotoğraflarını bunlar çektirmiş, neden çektirmiş ki? sanki tanımıyorlar mıydı?

.çeken kız da çift kişilikli biri. bir kişiliği ninjaymış, şak diye kılıncı çıkardı. davos da köpek yavrusu gözlerine döndü. saçmaydı ya işte arada enstantaneler.

.konuşmaların içeriği de pek yok. kız kardeş hala yok efendim babamın yaşadığını haber vermediniz diye kötü tarafa geçmiş, böyle anlatıyor. bir manası yok söylediğinin, babası zaten şeytanın kendisi olmuş. haberin olsa ne olacaktı arkadaş diyen yok. hala kem küm öyle gidiyor.

.davos desen hala iron fist derdinde, bir olay hazırlıyorlar. seramoni ya da başka bir şey. danny malını zorla getirip iron fistini zorla çıkaracaklar herhalde. mevzu bundan ibaret.

.bir de mafya olayı var. mafya ile görüşmeye karısı geldi. adamın öldüğünü sakladı. davos niyeyse böyle bir mallık ettiydi, şimdi kadın devam ettirmeye çalışıyor ama iki saniye konuşamadan ortalık karıştı.

.şu danny'nin kız arkadaşı da aşırı uyuz bir tip, baştan beri uyuz oluyor muydum bilmiyorum ama kafasına göre takılıyor. herkes kendi halinde zaten. böyle gereksiz bir hikayeyi çok aramışlar mı bilemiyorum.

--- spoiler ---