12 Aralık 2017

the walking dead s08e08:

How It's Gotta Be

--- spoiler ---

.diziyi yiyip bitirdiler, sinir harbi yaşattılar. hani sonunda değiyordu ama bu sezon iyice kendilerini beğenmişler, iyice götleri kalkmış. ne yapsak olur kafasına erişmişler. ulan carl şu salak oğlanı kurtarırken ısırılmış. zaten belliydi yani, niye öyle bir olaya girdi ki? sırf bunun geyiği yani. üstelik bu kadar zaman zombi içinde ısılmadı, o zaman ısıldı. kaç gün geçti yeni mi etkilerini gösterdi peki?

.her neyse normalde her hareketi malca olan bir bölüm, kafadan bir puanı basacaktım ki baktım carl ölecek verdim iki, o derece sevindim. bu mal velede senelerdir sövüyorum, senelerdir ölmesini temenni ediyorum. sonunda ölüyor. şükür kavuşturana.

.rick salağını öldürmeyecekler, öyle görünüyor. adamın olaylar karşısındaki boş bakışını seviyorlar, bol bol şok ediyorlar malı. keskin nişancıları ölmüş. kurtarıcıların mekanına gitmişlerdi, baktılar kimse kalmamış. herkesler kaçmış, açlıktan susuzluktan birbirine girecek tipler hemen savaşa dönmüş. üstün bir plan yapmış.

.üç koldan gelen insanların yollarını kesmişler, kaza ayarlamışlar. üç yerleşime de özel ihtimam göstermişler. ne ara bu kadar plan yaptınız ve pürüzsüz uyguladınız arkadaş?

.negan yine en önde, kimsenin sniper'ı falan yok çekip vuramıyor. adam rick'i evinde bekliyor. rick geliyor bir iki darbe alıyor ve boğuşuyorlar. meşhur sopasını alıyor ama işini bitiremiyor. ne demek lan bu? senin ben yazdığın senaryoya sokayım. insanı deli etmek için özel yapmışlar. negan'a bu kadar yatırım yaptık, o şekilde ölmez. olay bundan ibaret.

.baş kaldırmadan önce kendi toprakları falan vardı, iyi kötü yaşayıp gidiyorlardı. şimdi lağım faresi gibi lağıma geçtiler, orada saklanıyorlar. şaka gibi oldu. sevindim bir yandan ama bu kadar malca senaryoyu bize yedirdiklerine de sinrilendim. bu kadarın hesabını yapamamışlar mı? zombileri bir şekilde uzaklaştırırlarsa dışarda bir uyarı sistemi kuramamışlar mı? keskin nişancıların haber edeceği bir telsiz falan yok mu arkadaş? nedir yani? böyle hazırlıksız yakalanır mı?

.diğer mallar da kendileri işi bitirelim diye içeri kamyon sokmalarından kaynaklandı zannediyorlar. onlar böyle acele etmese eugene salağı belki çözmeyecekti hemen. aslında tam üst üste geldi ama yine de çok malcaydı.

.bir de gidip rahibe yardım ediyor, şu vakitten sonra doktor göndersen ne olur arkadaş? yani al eline balyozu kafaları kır, sen bu senaryoyu hangi kafayla yazdın kardeş? ne ayaksın bak deli etme beni. neyse tamam sakinim.

.bir de krallık meselesi var, adamı almaya gidiyorlar. canlı istiyorlarmış da şuymuş buymuş. halkını kaçırıp kendi teslim oluyor. carol ve morgan dışarda, kurtarırlar onlar onu da boş yere olay işte.

--- spoiler ---