23 Ekim 2017

the walking dead s08e01:

Mercy

--- spoiler ---

.o kadar beklenti yaratıyorlar, sonra yaptıkları işe bak. adamın karşısına geçiyorlar. sonra yok efendim ondan geriye sayıyormuş da ateş ediyormuş. yok muydu efendim sizde sniper falan? bir keskin nişancı ile indiremediniz mi negan'ı? hani tek adamdı? madem tek adam suikast yapın, içerden çökertin, başka bir şeyler düşünün.

.güya geçip karşısında pazarlık yapıyorlar, içerde sürüyle insan yok muydu? üzerlerine zombi sürüsü salmak nedir birader? yetmiyor bir de negan tüm bu olaylara karşı pek bir şey yapamıyor. öyle en fazla konuşmalar. silahlar patladığında bir kaçış. adamlar karşısından silahla ateş bile etmiyorlar. ne oldu ne bitti ben anlamadım.

.o kadar adamı vardı? o kadar silah almışlardı, nerdeler onlar? kendi adamlarını öldürtmek istemiyormuş. pazarlık yapacakmış. neymiş efendim sayı üstünlüklerini alacaklarmış. hilltop'un liderine geri dönün çağrısı yaptırıyorlar. kimse dinlemiyor. maggie liderimizdir diyor isacığımız, ne oldu şimdi? sana boşa yatırım yaptım diye adamı merdivenden atıyorlar, salak rahip geliyor sonunda onu kurtarıyor. derken kendini arabasız bırakıyor çünkü adam rahibi bırakıp, arabasını alıp gidiyor. şaka desen değil.

.rahibimiz de negan ile aynı karavanda kendini buluyor, etrafı zombi dolu. bok gibi bir şey oldu yani, yapa yapa bunu mu yapmışlar? bir sürü patlama çatlama, güya süper plan yapıyorlarmış gibi zombi sürüsü yönlendirmeler. zaten bu mevzuyu da işlemiştik.

.bir de gözleri kırmızı görüntüsü var, rick sanki hafif yenilmiş, sevdicekleri ölmüş yarım bitmiş bir halde. ne olduğunu göstermiyorlar, gizem yaratıyorlar. ne ara olacak bu hadise bilemiyoruz.

.yetmiyor, bir de gelecek görüntüsü var. sakallar yapay şekilde uzamış, rick pek yaşlanmış. michonne daha genç herhalde, baya bir genç. kızı biraz büyümüş. zombi değmemiş çiftliklerinde yeşiller daha yeşil şekilde bir hayal, gelecek görüntüsü mü? yoksa hayal mi? orası belli değil. gelecek görüntüsü ise ölmeyecek adamları da görmüş olduk, o da ayrı bir saçma oldu.

.yeni sezon tamamen negan ile savaşa ayrılacaksa, şimdi ilk darbe çok saçma oldu. hem adamı öldürebilirlerdi, hem daha fazlasını yapabilirlerdi. bir sürü kurşunu binaya sıkıp da gürültü çıkarmak nedir güzel arkadaşım, kurşun bu bedava mı lan? sayılı sayıda yok mu? nasıl bir manyaklık ben anlamadım. neyse doğrusunu onlar bilir, bize çok söz düşmez.

--- spoiler ---