27 Eylül 2017

the strain s04e06:

Tainted Love

--- spoiler ---

.pek olmuyor, böyle de gidecek gibi. master bu oğlanla ne deneyi yapıyor? evlat sevgisi mi? anaç duyguları mı? elemanı kandırıp duruyor. zaten tipini sevdiğim malı tam bir insan müsvettesi olduğu için onu sevmeyen kızı şak diye öldürebiliyor. ben nasıl insan oldum demiyor da her şeyi yaptım diyor. salak mıdır nedir?

.efendi, çok tikli ya gitmiş sevgilisi olan bir kızı seçmiş. bir de zaten velet yaşın başın kaç. kız bariz büyük, bu kadar iyi davranmasının altında böyle bir şey olduğunu sezip önünü alması gerekiyordu ama onu da yapmadı.

.erik vermiş, onu millete ve sevgilisine dağıtırken yakaladı, sonra öptüğünü gördü. kalbine inecekti malın. sonra kız gelince güzelce öldürttü. bir de vampir yaptırdı. zombi vampir, artık emrine amade oldu. bu velet efendinin yanında esas kötü olursa diziye ne katacak çok merak ediyorum.

.eph salağının hikayesine gelmediler, gus mallarına zaten kaç zamandır gelmiyorlar. sadece fet ile devame diyoruz. tabii bir de quinlan var. 

.iki bölümdür adamın geçmişine gidiyoruz. bir tane kadını ve çocuğunu sevmiş. babası gibi olmuş, ölmekten korkmuş. efendiyi öldürememiş. sevmek zayıflıktır diyorlar ya onu ilk elden yaşamış. 

.şimdi kıçlarını yırtıyorlar, o zaman direkt elindeymiş. o kadar yakınlaşmış. son darbeyi vuramamış. sonra kadın ve çocuğu ölmüş gitmiş. intikam meselesinin özü bu gibi duruyor.

.kadına niye bulaştı onu çok anlamadım. fet'in kafasını karıştıyor diye mi? kadın da zaten gelmek istemiyormuş. ekipten ayrıldı. intihar görevine bunlar kendi başına devam etti.

.dünyanın sonuna gelmişiz, adamlar uçak bulup devam ediyor. alman da arkadan geliyor ancak, fazlasını yapamıyor. hem madem araba sürüyorsun niye adamlarla uğraştın ki? kendisi amerikan yerlilerindenmiş, en son telsizi açarak yardım etti. yoksa olmayacaktı o iş, adam resmen yardım etsin diye bir sürü laf etti. bu alman ne yapıyor böyle?

--- spoiler ---