1 Mayıs 2017

the 100 s04e07:

Gimme Shelter

--- spoiler ---

.bu geri zekalılar iyice sıçıyorlar. durduramıyorlar sıçıyorlar. bir tarafta salak salak her şeyi sorumluluğuna alan abi, diğer tarafta öldüreceği adamla sevişen kız kardeş var. ülen madem soyundurdur seviştirelim bari demedilerse ne olayım.

.neymiş efendim yağmur yakıyormuş, bu mevzuya birazdan geleceğim. koştular yakan yağmur altında, alta kaçtılar, sonra sığındılar bir mağaraya, diğerleri öldü öldü dirildi, her tarafları yandı. bunlar mağaradaki suyla yıkandı, işlem tamam. sonra eleman ben sana benim hüzünlü hikayemi anlattım. sen de anlat dedi. kız kafayı yedi, yakan yağmura çıkmak istedi. oğlan zorla tuttu bunu, sonra yakınlaşmalar derken bana kendimi unuttur, beni farklı hissettir, meali beni hayvan gibi becer dedi. böyle de bir sahne, sağolsunlar çok gereksizdi.

.derken mal abisi diğer tarafta asit yağmuru altında eriyen insanları kurtarmaya gitmişti. dibine kadar geldi ama çamura saplandı. bu mal oğlu malı da üzelim demişler. arabası orada saplandı, diğerlerine varamadı. telsizle pişmanlıklar üzüntüler derken bir baltaya sap olamadan geri döndü.

.neyse yağmur meselesi de inanılmaz malca, içecek su kalmayacak dediler en azından da ülen bu asit yağmuru toprağa şuna buna zarar vermiyor mu? dokunduğu yere radyasyon verip yatağa düşürüp öldürüyor ama yağdıktan sonra normal yağmur yağmış gibi geçip bitiyor mu? çok saçmaydı yani, çok abartınca böyle oldu.

.diğer tarafta kara kan meselelerinden çözüm bulmaya çalışan mal anne figürü var. çözüm bulabilirmiş ama bir tane sağlam insana radyasyon verip ilik naklini denemeleri lazımmış. dağ insanları gibi takılacaklar az kaldı.

.insan nerden bulacağız derken konuşmaları dinleyen mallıkta sınır tanımayan murphy salağının bir o kadar mal kız arkadaşı ortaya çıktı. ordan buradan yiyecek çalmaya gelen bir adamı kafalamış, intikam alacağı adam formatında bunların ölümcül deneylerinde kobay olmalarını sağlamış. böyle de bir olay, çok şaşırdık.

.tez zamanda geberip gitseler çok sevineceğim. baktılar uzay çekimi yapamayacaklar olmayacak sebeplerle benzini harcadılar, şimdi ilik nakli gibi yapılmış bir konu ile geldiler. olacak iş değil yani.

--- spoiler ---