29 Mart 2017

iron fist s01e08:

The Blessing of Many Fractures

--- spoiler ---

.sıçtıkça sıçıyorlar, insanı üzüyorlar. bölüme dair tek güzel şey sarhoş kung fu tekniğiydi. eski filmleri hatırlattılar. güzel de çekmişler. elaman da iyi oynamış. sonra yok efendim kendimi kaybettim diye elamanın ağzını yüzünü kırdı. ilkin hiç dövemeyip sonra kazanması da çok saçma, yaptığı tekniklere de ayar oluyorum artık. iyice sinirlerimi geriyor mallar. netflix bu serileri hep aynı kıvamda yapmış. yazık etmiş. çok iyi olabilirmiş halbuki.

.sonra kıza da kılınçlı bir rakip bulalım demişler. kılınç sahnesi çekelim. kılınç teknikleri de eski uzak doğu filmleri tarzındaydı. iki saniye sürdü sonra kılıncını düşürdü. hemşire geldi kılıncını attı. bu mudur yani?

.hemşirenin olayı nedir abicim? niye çine geldi? yetti artık ben de geleyim diyor da senin ne faydan olacak? çok saçmaydı. salak saçma dialoglar, sanki hafif samimi yapmaya çalışmışlar ama çok kötü olmuş. hele hele bu olaylardan kaçmıştı güya, gitti diğer dizilerde aynı muhabbet. burada artık savaşayım bari mi demiş? sonra iki saat adam öldürmeme muhabbeti, kontrolünü kaybettin muhabbeti. çok gereksizdi.

.esas hikaye meachum'ların olmaya başladı. hala bu salakları nasıl kendi şirketlerinden attılar? onu açıklamadılar. joy şantaj yapacak bir şeyler buldu. şirketi öyle geri alacak gibiler ama kötüydü işte. ward babasını gösterecekti. her tarafta kan gördü, falan filen derken söyleyemedi. o da saçmaydı. hepsi saçma anasını satayım.

.zaten malak gibi babasını öldürdüğünü bile anlayamadı. geldi mekana kanlar var. arkasından eleman geliyor, poşetin içinde çamaşır suları. sonra oyunculuk yapıyor güya, senin suçun da, üzülmüş numaraları. bu ward denen oynuyor mu? yoksa tipi mi böyle anlayamıyorum hala. garip bir edası var malın.

.sonunda ne oluyor peki? madam gao ile karşılaşıyorlar. güya pilotlarını zehirlediğini anlıyor. iron fist'ini çıkartıyor. kapıyı patlatıyor. ne anladım ben o işten? kendini tutacak zaman şimdi mi? saçmalık üstü saçma.

--- spoiler ---