14 Şubat 2017

shameless s03e03:

May I Trim Your Hedges?

--- spoiler ---

.pedofiliylen geldiler bu sefer. ne bileyim hiç yakışmıyor adamlara böyle şeyler. eleştiriyorlar mı? yoksa tartışmaya mı açıyorlar? yoksa ne yapıyorlar anlamıyorum. pedofili adam diye mahalle dövmeye gitti. sarışın bir hatun çıkınca vazgeçtiler. neymiş efendim çocuk için iyi bile olmuşmuş. böyle de bir manyaklık.

.sonra lip gitti bir şeyler yapmaya çalıştı. hesapta görüntü alıp ifşa edecekti. fıstık ezmeli muamele çekince elemanın aklı gitti. ne oldu şimdi? bir de tıraş falan etti elemanı. nedir birader bu? insanın aklını kamaştırıyorlar. siz eleştirmeyin araplar.

.frank zaten eleştiriyor ya arada, aynı onun kafa. kanser diye çocuğa yardım eden bir takımın iyi niyetini suistimal etmeye niyetlendi. bunun için carl'ın kafasın tıraş etti. kansersin dedi velede, ne kadar ömrün kaldı bilmiyorum'a getirdi. nasıl bir babasın ülen? komik mi şimdi bu?

.ne bileyim gereksiz saçmalıklar oldu işte. olayların başlangıcı da deb'i otobüste görüp mastürbasyon yapan bir tipin olayıydı. öncesinde de fioana iş fırsatını yakalamaya çalışırken saksoya yatmasını istenmesiyle eleştirilere eleştiriler getirmişlerdi. nedir lan tüm bunlar?

.benzer şekilde fioana isyanlardaydı. bir tek siz kaldınız siz bari iyi olun demişti ya aynını biz de demiştik. geçen bölümde kev'in eski karısından çocuğu meselesine girdiler. ortalık kan revan olacaktı ya kağıtları imzalattılar. veronica velet karşısında çaresizdi de kev bir şey yapmadı neyse ki, zaten çocuk ondan da değilmiş. kadından bile değilmiş. hakketen saçmaydı yani.

.gayler de kendi başlarında iş peşindeler. birbirlerini kıskanıyorlar mı olaylarındaydılar. serseri oğlan şişko kadınla takılıyor. ian kıskanıyor. ian yaşlı adamla takılıyor, serseri oğlan kıskanıyor. dövmelere gidiyor, birlikte kaçıyorlar ve eğleniyorlar.

.esas olay jimmy muhabbetiydi. kaçamak işlerde, diğer kadın kırık parmağı ile kendini tatmin ediyor. ben bir şey yapmadım diye kendini temize çıkartıyor. sonra da fioana kollarında sana güveniyorum diye ağlıyor. bunların ayrılığı ağır olacak.

--- spoiler ---