22 Ocak 2017

sleepy hollow s03e11:

Kindred Spirits

--- spoiler ---

.şaka gibiler lan artık, müttefik dedikleri nanenin ne olduğuna unuttum. eskiden ne güzel bir tane başsız süvari vardı. takibi kolaydı. sonra elli tane canavar getirince artık takip edemez oldum.

.şimdi bu müttefik deneni ikabat salağı canlandırmış tekrardan, sonra neymiş efendim o kendine karı arıyorum, evet yanlış duymadınız karı. bölümün kurgusunu bunun üzerine yapalım demişler şaka gibi olmuş.

.bir tarafta spartacus'ün zencisi tanrı rolünde, kendine asker devşirmeye çalışıyor. diğer tarafta adam karıyı bulup kaçıyor. neyse ki hadlerini bildirdi de o kadar saçma olmadı. canavarlar bir şekile yok olmuş oldu.

.luvtenint'a da bir haller olmuş. arada gidip de dönemediği yerleri görüyor. bir sene kadar yememiş, içmemiş, sıçmamış. şimdi alışmakta haklı olarak zorlanıyor ama kanı ile bir şey çizdi, ondan da bir şeyler bağlayacaklar artık. ne kadar merak uyandırıcı anlatamam.

.tüm bu olaylar içinde crane'in eskiden takıldığı kadın meselesini yaptılar. çiçek alırken karşılaştılar. ne yazdın ne sordun, insafsız herif dedi. sonra yetmedi çat kapı ikabatı kaldırmaya geldi, o arada da bunlar canavarlarla uğraşıyordu. 

.olaylar bittikten sonraya kısa bir bakış atarsak eğer, ülen ben ne etmişim. senin başın çok kalabalıkmış. yaratık avcısıymışsın diye muhabbet geçmek yerine. birbirlerine referans yapıp vedalaştılar. neyse artık yaptıkları, öyle de bir saçmaydı.

.neyse kalan kısımda crane ile tartışırken, madem sen karıyı istemiyorsun. ben götürürüm şeklinde kadını tutup benim dedi, bir yerlere götürürken bizimkilerin aklına dahice bir fikir geldi. madem karı istiyor, yaratık karı getirelim dediler. yine washington abimizin yaptığı bir naneden yola çıkarak dişi müttefik buldular çıkardılar. tam bunlar arada heder olacaktı, ikisi birbirini gördü. ilk görüşte aşk yaşadılar ve az sonra da işte tanrının gazabına uğradılar. canavarlara mutluluk yok.

--- spoiler ---