2 Kasım 2016

the flash s03e03:

Magenta 

--- spoiler ---

.şu mal ergenleri çok aramışlar mı çok merak ediyorum. zenci laneti var resmen dizide. salak zenci kız yetmemiş gibi şimdi neden benim güçlerim yok diye çemkiren bir o kadar mal ergen bir zenci var. kendini arabanın önüne falan atıyor yani o derece.

.karanlık maddeye maruz kaldıklarında bunların da gücü olacak sıçtık demiştik de ülen niye herkesler hızcı oluyor. yok mu başka bir yeteneği olan? başka bir uzmanlığı olan. koşan koşana, hızlanan hızlanana. olacak iş değil.

.dr. wells ve kızı geldi neyse ki adamın tepkilerine gülüyorum. bir de not eki eklemeli konuşmaya başlamış, cisco sizin dünyada artık böyle mi diyor da yok sadece babam diyor kızı. komikti yani.

.konuşmalar da hoştu bu anlamda da bir saçmalıktır gidiyor. wells hemen farketti dünyanın değiştiğini çünkü hız laboratuvarı diye bir şey yokmuş. pat diye onun içinde kızını test ettiler.

.sonra vay efendim bu süper kahraman olmasın, gücünü kullanmasın diye insanları üzerine saldı. tabii işe yaramadı. bölüm sonunda kostümünü verdi, haydi bir süper kahraman daha hayırlı olsun. eh tamam olsun da niye hızcı arkadaş?

.bir de gitsinler kendi dünyalarındaki kötülük ile savaşsınlar, şak diye bu dünyalara gelişler, biraz daha kalırızlar da saçmaydı. sezon sonuna kadar kalırlarsa şaşırmam.

.alchemy kimdir necidir? kameralara da yakalanmıyor. bölüm sonunda önceki bölümde öldürdüğü elemanı gördük. alternatif zaman çizgisindeki güçleri niye getirmeye çalışıyor. ne alaka yani? amacı nedir? maskesi nedir? konuşması çok tanıdık geliyor ama ne bileyim çok boş geliyor bana artık.

.hani hep boştu da şimdi mi fark ettim desen değil tabii. marvel evrenine uygun bir hikayesi vardı. şimdi yok efendim anasını kurtarmış da alternatif evren yaratmış da ne bileyim bu hikayeyi götlerinden uydurmadılarsa flash'a olan saygım azalacak, o derece.

.bölümdeki yan konuya hiç girmemişim, salak saçma bir şeydi. gemileri ve arabaları havalara kaldırmalar çok çakma duruyordu. flash'ın 3d'sine hadi alıştık da bu nedir arkadaş, yapamıyorsan niye zorluyorsun? magentaymış.

--- spoiler ---