8 Mayıs 2016

Agents of S.H.I.E.L.D. s03e18:

The Singularity 

--- spoiler ---

.o kadar hengama içinde simmons ve fitz'i yatağa attılar ya ne diyelim bilemedim. bu kadar zamandır hep bu muhabbet dönüyordu sonunda oldu. öncesindeki olay ufku muhabbeti de hoştu, komikti işte. allahın sevimli bilim insanları. olay yerinde pek becerikli olamadılar ama muhabbetini ediyorlar.

.işin kötüsü hep geriden takip ettiler. hive dedikleri ward'ın huzur bulmuş hali pek iyidi. her şeyi tasarlamış. kendini öldürecek tek silahı ele geçirdi. esas amaçları insanları dönüştürmekmiş, en azından ben öyle anladım. 

.bunun için bir kasaba satın almış. ekip aslında süper. lincoln de katılsaymış iyimiş. çoklu kadın, dokunduğunu bombaya çeviren adam, telekinetik abimiz ve daisy, daha diğerleri de vardır da öndekiler bunlar olacak gibi.

.shield'de geriden gelsin. yok efendim hydra'nın altyapısını yok ettik diye sevinsin. ülen adamlar insanları dönüştürecekmiş. siz neyin derdindesiniz? kökten çözüm, savaşları bitirecek çözüm. aslında güzel çözüm de hani bu gezegeni tüketiyordu? o muhabbet neydi?

.kree dedikleri uzaylı ırkı olmalı. hive'i yaptıkları deneyi tekrar edecekler ve olaylar gelişecek. bizim ekip de işte arkadan takip edip finalde yine kısmen kurtarıp, kısmen bozacaklar. bu dünyaların yok olması senaryosunun açmazı herhalde.

.daisy'nin fitz'i tehdit ettiği sahne etkileyiciydi. ben iyiyim, tedavi aramayın diyor kendileri. hiç öyle hasta gibi de durmuyor. içinde de varmış zaten. hive ile huzur bulmuş gibiler. insanlara level atlatacaklar ise neyin savaşımını veriyor bu shield?

.phil daisy'i evladı gibi görüyormuş. o olunca ölümcül müdahele yok. lincoln olunca canlı bomba gömleği... ayıp etti de sonra laflarını geri aldı. kalkanı çok şekilmiş bu arada, o kadar yıkım arasında gülümsetiyorlar ya, sağolsunlar.

.doktor rolünde spartacus'lü abimizi oynatmışlar. gözüne iğne sokumu falan bir acayipti. ne yapmış gözüne anlamadım ama iyidi o sahneler.

--- spoiler ---