9 Aralık 2015

the flash s02e08:

Legends of Today

--- spoiler ---

.zoom meselesini bıraktılar, bilmem kaç bin yıllık tipleri getirdiler. yok efendim kanatları varmış uçuyorlarmış. yok efendim binlerce yıllık aşıklarmış falan filan. yetmedi arrow ile ortak bölüm yaptılar, arrow takımı da tam kadro zuhur etti resmen.

.arrow'u bırakalı çok olduydu. oliver yine iyilerden olmuş, takımı tam toparlamış. felicity ile birlikte olmaya devam etmiş. kardeşini kadroya almış. böyle salan saçma bir haller olmuş. neresinde bıraktım nedir hatırlamıyorum ama sanki flash izleyen arrow izlemek zorunda gibi bir saçmalık yapıyorlar o hoş olmadı. hele oliver'ın çocuğu meselesini flash dizisine sokmaları da çok saçmaydı.

.neyse işte hafızası kayıpmış bu iri kıyım zenci kırması kızın, inanıp kendini boşluğa bırakınca kanatları falan çıktı. cisco ile devam edecek mi? cisco ne alaka aslında ya işte, ta oradan bağlamış oldular. yok efendim titreşim alıyordu da, şuydu buydu.

.neyse ki esas kötü karakteri iyidi. ölümsüz imiş tabii o da bildiğin vampirli, fantastikli hikayey dönüyorlar. zaten barry'nin ağzından senaryodaki saçmalıklara gönderme, dramatik girişlere komikli laflar ve tabii cisco'nun lafları ile güzelleme yapmayı ihmal etmediler.

.aşırı saçma, çok abartı bölümler oldu. sezon arası finali falan gibi bir şeye mi gidiyor nedir? aksiyon dozu niye bu kadar arttı bilmiyorum ama şimdi bu binlerce yıllık olayı ortadan kaldıracak bizim ikili, öyle bu kadar zaman eşi benzeri görülmemiş bir güçmüş onların ki diye kötü adama söylettiklerinde güldüm yani.

.sonra da zoom meselesi var asık, wells'i durduk yere dedektif yardımcısına vurdurdular, jay da gelip hız için serumu aldı ve adamı kurtardı. wells de teşekkür etti. barry'nin hızını artırmak için böyle bir metod arıyorlar, kötü fikir değil ama yan etkileri falan olacak. zoom meselesi de öyle duruyor, unuttular resmen, zoom patakladıktan sonra niye geri gelmedi? cevap yok hiç birine.

--- spoiler ---