2 Haziran 2015

daredevil s01e03:

Rabbit in a Snowstorm

--- spoiler ---

.ağır bir bölüm oldu. tek bölümlü hikayelere dönmüş gibi oldular bir bakıma. toptan bir büyük mafya şirketinin işlediği suçlar ve esas kahramanın bunlarla mücadelesi olacak ama bölümün hızlı başlangıcındaki güzel dövüşen eleman bölüm sonunda ölünce konu da orada kapanmış oldu. o yüzden iyice ağır geldi.

.mahkeme konuşmaları iyidir güzeldir ama o da çok ağır geldi, bir kısmını da kaçırdım zaten, bana müvekkilini gömdü gibi geldi ki bunu yapamaz. jurinin satın alınması muhabbetleri zaten bayık. adamın süper kulakla juri üyesi ayıklaması ve karşısında sessiz kalması falan iyidi de işte pek bir fark yaratmadı.

.ha güzel konuşma yaptı da kurtuldu muhabbeti yapacaklarsa kurtulduktan sonra da isim almak için mi bunu yapmış oldu? sonra yine işte silahsız dalmalar ama karşındakinin kullandığı silahla saldırmalar. öldürmemeler ama ciddi yaralamalar, isim aldıktan sonra adam sen korkaksın öldürmeliydin deyip sivri demire kafayı gömdü, bovling toplu parçalamadan sonra bu sahne de iyidi aslında ama işte hepsi bu kadar olunca çok da açmadı içimi.

.esas kızımıza sus payı olarak para teklif ettiler de istemedi. sonra hikayesini kadroya dahil olacak zencil ve dramlı bir gazeteci abimize anlatmaya gitti. hepsi bir mafyayı mı indirecekler nedir yani? tamam tipler güzel, ağızlar güzel laf yapıyor ama dram bana ağır be dostalar.

.saatin tiktaklarını dinlerken bile daha çok keyif alıyorum, eleman iyi yansıtmış halini gözlükle falan ama bunun yerine bilim kurgulu, fantastikli bir geçişi tercih edebilirdim. ha esas elemanın halini çok seversek dizinin rengi o zaman değişir ama o seviyede değil bana göre.

.bir de esas elebaşı mafya abisini gördük, resimden anlayan keltoş iri yarı bir tip. tiplerin hepsi tanıdık olduğundan sayamadım. esas elemanı da nerden gözüm ısırıyor diyordum. her şeyin teorisinde oynamışmış.

--- spoiler ---